Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 254 .. 506 507 508 509 510 .. 615 .. 720
|
|
|
|
|
|
15.03.12 10:03
dianicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
@nimbini und jusi Es isch drum eso, dass mir immer chic müen ko und das joor hän mir au no es jubiläum. Und ich möcht e eigeiligs kleid azieh und do passe nume hochi schueh. Aber ich glaub ich muess mis outfit ändere. Ich ka scho laufe, aber wie d nimbini scho gseit het, irgendwenn mache mir d füess weh....
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
|
15.03.12 10:06
nimbini
|
@sniffi, nei nei, ich bin froh, gits de aldo nöd i de schwiz, würd mich aschisse, wänn alli mit de gliche schue würded umelaufe wie ich han! und so hani immer öppis, wo ich mich chan freue, wänni is usland gange.... das macht ja amigs au de reiz us am shoppe im usland.....
ach was, ich bring sie scho dezue, ich gsehn sie ja relativ oft! dänn nämed mir nächst mal eifach anstatt d'manne dich mit... wobi ich glaube, bis ändi monat isch schlächt, da hät sie no prüefige....
@dia, es eigeiligs chleid?! sorry, han grad soooo müesse lache... lies mal das wort gnau, wie du das gschriebe häsch, hihi! ich chan nüme... hey, nimm doch suscht no so falt-ballerinas mit, die chasch id täsche stecke und allefalls au wächsle.....
|
|
|
15.03.12 10:11
PrinzessinNnicht registriert
|
Also ich han de Aldo bis hüt nöd kennt...aber denke, bim nöchste London oder USA Bsuech, wird ich Mol i sonen Shop go
...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011
|
|
|
15.03.12 10:11
dianicht registriert
|
Hahahahahaha ich ka jetzt au nüm!!!!!!!! Eigeiligs!!!! Uhhhhh tönt sexy!!! Hahahahaha! Eiteiligs notürlich! Mit em iphone schriebt sichs nid immer so guet...
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
|
|
|
|
1 .. 254 .. 506 507 508 509 510 .. 615 .. 720
|