Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 262 .. 521 522 523 524 525 .. 623 .. 720
|
|
|
16.03.12 15:45
dianicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
@PrinzessinN Mir sind do genau glich, und das scho sit am Afang vo unserer Beziehig. Ich glaub, wenn er e Klette wär, wäre mir nie scho 11.5 Joor zäme! Das würd gar nid go... Mir bruche do beidi au unseri Freiheite und gniesse au d Zyt wo mir zäme hän. Das het sicher au drmit z tue, dass er ziemlich lang schicht gschafet het (ha do au vill am Wucheänd zyt für mi ka) aber sit ca 1 joor schaft er Bürodienstmässig und für mi isch das e mega umstellig gsi am Afang. Jetzt isch er Zoobe immer am 5i deheim und am Wucheänd au immer. Isch scho komisch gsi...
Angi, jetzt hesch jo scho wieder e Stärn me!!! Oder???
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
|
|
|
16.03.12 15:51
PrinzessinNnicht registriert
|
@bergeri: Uii nei, das tönt jo ganz schlimm. Zum Glück isch das bi mir nöd so. Nur am Afang, wo mir frisch zämezoge sind und ich am Obig allei gsi bin, isch es mir glich gange. Ich han no nie im EG gwohnt gha und dauernd en Schatte gseh oder was ghört usw. Aber das isch scho lang verbi. Und ich schlofe genauso guet, ohni ihn.
...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011
|
|
|
|
|
16.03.12 15:53
PrinzessinNnicht registriert
|
Uiii und ich pfuse oft so guet, dass ich gar nöd merke, wenn er heichunt
...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011
|
|
|
|
16.03.12 15:56
dianicht registriert
|
@nimbini Jo villicht! Sie goht au hüt no dört an d Fasnacht! Das isch mir ganz wichtig gsi, das ich Wald ZH nid im Pass han!!!!
@bergeri Oh nei, das isch jo nid schön, wenn me so Angst het. Ich schlof ohni ihn au schlächter i, aber nume will ich niemerts näbe mir gsphür! Wenn ich vor ihm gang go schlofe ha ich kei Problem, nume wenn er usem Huus isch. Scho komisch...
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
|
|
1 .. 262 .. 521 522 523 524 525 .. 623 .. 720
|