@angiyves, ja also die türkis hani doch scho mal postet im dem thread... aber wils du bisch, tuen ich jetzt die pinkige au no ine
@trollkjerring, also in paris isch sicher d'rue rivoli erschti alaufstell zum shoppe, det häts viel gueti läde.... a de champs élysées find meh mittlerwile au cooli, zahlbari läde, früehner isch das ja meh so schickimicki gsi! so lademässig häts halt s'gliche wie überall in europa und au i de schwiz, eifach chli zu anderne priise natürlich und zum teil eifach die grösser uswahl! wänn gern so kosmetikzüügs häsch, find ich de sephora no mega cool und natürlich wär no s'ichaufscenter galeries lafayette.....
übrigens, falls ihr gern muschle ässed (isch ja nöd jedermanns sache, aber ich liiiiiebs) dänn empfiehl ich eu de "chez leon", isch e belgischi chetti und die händ sooooo feini muschle, wänn ich in paris bin, iss ich fascht nur muschle und baguettes und crèpes.....
@proeschu, die sind im fall andersch bequem, han jetzt die türkise es paar mal agha und ich chan rächt lang laufe, ohni dass mer d'füess weh mached! aldo hät ebe nor ächt bequemi schueh, trotz höche absätz....
gäll sniffi, sind de hit! han mini arbeitskollegin grad agsprunge und abknutscht, wo sies mir geschter bracht hät....