Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 285 .. 567 568 569 570 571 .. 646 .. 720
|
|
|
03.04.12 15:19
maslergirl
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Ech be au voll de Nike-freak. Mer send letscht mol in Metzingen gsi (das esch be Stuttgart), det heds es Outlet-center, (Armani, Hugo Boss, Adidas, Puma, Dolce & Gabana usw.) ond au Nike
|
|
|
|
|
|
|
|
03.04.12 20:04
dianicht registriert
|
@nimbini I love your shoes!!!!
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
|
03.04.12 20:11
Trollkjerring
|
nimbini: @angiyves, ja also die türkis hani doch scho mal postet im dem thread... aber wils du bisch, tuen ich jetzt die pinkige au no ine
@trollkjerring, also in paris isch sicher d'rue rivoli erschti alaufstell zum shoppe, det häts viel gueti läde.... a de champs élysées find meh mittlerwile au cooli, zahlbari läde, früehner isch das ja meh so schickimicki gsi! so lademässig häts halt s'gliche wie überall in europa und au i de schwiz, eifach chli zu anderne priise natürlich und zum teil eifach die grösser uswahl! wänn gern so kosmetikzüügs häsch, find ich de sephora no mega cool und natürlich wär no s'ichaufscenter galeries lafayette.....
übrigens, falls ihr gern muschle ässed (isch ja nöd jedermanns sache, aber ich liiiiiebs) dänn empfiehl ich eu de "chez leon", isch e belgischi chetti und die händ sooooo feini muschle, wänn ich in paris bin, iss ich fascht nur muschle und baguettes und crèpes.....
lg nimbini
Dankä viel mal für dTips. Wird ich mir sicherlich notierä!
Gits im "chez leon" au no anderi Sachä zum ässe, als Muschlä? Min GG hets mega gern aber ich leidär nöd... uf dCrépes froi mi scho!
Wedding Date: 19.05.2012
Zuletzt bearbeitet am 03.04.12 20:12
|
|
|
|
|
1 .. 285 .. 567 568 569 570 571 .. 646 .. 720
|