Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 300 .. 598 599 600 601 602 .. 661 .. 720
|
|
|
16.04.12 14:11
angiyves
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Vikunija: Ah darum. Ja das fändi au mal spannend, allerdings isch das halt eifach sehr tüür. Du mainsch sowas wie Rohner oder das methalbolic Balance?
All wo ich kenn wo sowas mached dörfed eifach kai Brot, Ries, Teigware usw. esse. Das find ich eifach e riseigi Ischränkig. au wenn ich mich i dene Sache scho sehr zrugg nimme, wet ichs doch nöd ganz müsse strieche. Boa und wenn ichs schwarz uf wiis würd ufeme Blatt gse das ich das nöd verträg, denn kenni mich, würdis nüm esse..
Aber isch sicher mal guet wenn du dir die Sache ufschriebsch und so öbbis ide Hand häsch zum belege und nahvollzieh.
ICh han mir jetzt au vorgah s Süesse z strieche! Mal luege wie ich das dureheb!
LG
Jo eifach mol so e Analyse was bi mir ahängt und was nit. Jo hoff das isch nit zu tür
Ich muess ebe ächt mol afo ufhöre, ständig immer was ässe. Mit däm Plan hani chli mehr Kontrolle. So verhinderet de Sport jo nur s Zuenäh aber nit s abneh.
Was machsch Du denn, damit so rank und schlank blibsch? Ui, ganz verzichte isch heftig. ABer gäll, Du bisch nit Eini wo so Attacke het?! Denn goht das jo au.
Liebe Grüsse
Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!
|
|
|
|
|
|
16.04.12 14:33
dianicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
@angiyves Das wo du meinsch isch ähnlich wie metabolic balance. Aber spöter darf ich alles wieder ässe!(au alli kohlehydrate) Aber evt funktioniere (oder hesch e überfunktion) vo de lympfdrüese? Das ka amigs au no drmit ztue ha.. Machsch emol e check bim husarzt! Nume s bluet checke lo kostet 115.- berotig bi mb 590.- bis 790.-
Lg, dia
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 300 .. 598 599 600 601 602 .. 661 .. 720
|