Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 301 .. 600 601 602 603 604 .. 662 .. 720
|
|
|
|
16.04.12 15:46
angiyves
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Vikunija:
@angi: Ich han au grad es Kilo meh uf dr Woog ka am Samschtig und bin natürli na ins Fitness. Aber ich glaub au das isch normal, isch ja nur 1 Nacht dezwüsche gsi und mir händs eus ja scho sehr guet gah lah. Wenn du jetzt am Weekend brav gsi wärsch, wers sicher wieder abe. Aber ich kenns ja, uf das loht mers nöd drufacho...
Nimmt mi wunder was din Schatz da usebechunt. Haltisch eus ufem laufende.
Liebs Grüessli
Jo klar, machi! Weisch, es kotzt mi eifach a, mir so de Arsch ufrisse, z verzichte und denn dörf me nit Mol chli mehr ässe! Ha kei Bock, mi ganzes Läbe zverzichte und hunger zha! Das närvt mi im Momänt eifach! Die 6h Velo pro Wuche mache jo nit so viel Spass! Oder luegsch die ganz Wuche, issisch am weekend mol chli mehr und denn bruchi die ganz Wuche zums wider abtrainiere!
Liebe Grüsse
Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!
|
|
|
|
|
18.04.12 09:20
dianicht registriert
|
Guete morge! Ich bi sit gestert krank gschriebe. Ich ha e sehr hochi bakterielli art vo scharlach. Scharlach? Hallo? Das händ doch nume kinder?? *chch* nei, d dia het das au über 30! Ha drum am mäntig znacht e kreislaufkolaps ka und bi im bad zämme broche, näbst em halsweh ha ich au no chini weh... kunnt scho wieder, ha jo antibiotika! Jetzt darf ich drfür dr ganz daag dä sch....im tv luege!
Wünsch euch allene e schöne morge...
Lg, dia
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
|
|
18.04.12 09:30
PrinzessinNnicht registriert
|
@Dia: Das tönt jo gar nöd guet! Du Armi! Ich wünsche dir gueti Besserig und hoffe, es chunt au no was gschieds im TV.
...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011
|
|
|
|
|
|
1 .. 301 .. 600 601 602 603 604 .. 662 .. 720
|