Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 303 .. 604 605 606 607 608 .. 664 .. 720
|
19.04.12 08:49
PrinzessinNnicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
@Schnubel: Das hani au nöd gmerkt...
...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011
|
|
|
|
|
|
|
19.04.12 09:53
dianicht registriert
|
Guete morge zäme! Do ich jo nid uf fb bin, ha ich vo däm träffe nüd mitbeko. Ich bi zwar nid vo ag/zg oder zh aber wär sunst au gärn drbi. Dr 2 mai goht mir leider nid und denn bin ich 3,5 wuche in de ferie! Evt bin ich bim übernägste träffe wieder drbi... Aber denn bitte e doodle über das forum und nid fb, dass es au ALLI mitbekömme! Danke!
Lg, dia
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
|
|
19.04.12 10:19
dianicht registriert
|
@vikunija Danke es goht mir scho vill besser! D medis wirke scho guet. Sit gestert zoobe ha ich au nüm so fest halsweh! Sie mache halt eifach müed... Ich trink vill salbei tee!
Ok, ich gib mi senf au no im richtige thread ab...
Das mit chli mehr ässe, het mir au mini beroterin gseit! Has zerst au nid könne glaube, dass ich mehr muess ässe, aber es isch wirklich so, dr körper het wieder mehr sache zum verbrenne... Ich muess eifach zum mim essplan mehr roggebrot drzue ässe! Mol luege, bis jetzt bin ich ufem guete wäg...
E anderi frog, luegt öbber unter uns? Ich has es zytli nüm gseh und ka jetzt deheim immer uf passion luege. Mini frog isch: wieso will dr rolf, dass dr malte wieder alkohol trinkt?? Das ha ich nid mitbeko...
Lg, dia
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
|
|
|
19.04.12 13:21
lolo
|
@all
das mit de laktose-intoleranz habe ich nicht gewusst, ich werde meine rezepte mal nach milchprodukten durchsuchen und ausmisten. ich nehme an, dass man zum beispiel joghurt mit laktosefreiem joghurt ersetzen darf? teilweise können ja menschen mit laktoseintoleranz schafsmilchprodukte essen, weil sie "nur" auf kumilch allergisch sind. habt ihr das mal abklärt?
generell gilt, dass der körper nahrungsmittel, die er nicht "erkennt", gerne als fett einlagert. deshalb gilt es, möglichst unveränderte lebensmittel zu essen. also keine light-produkte, keine fettreduzierte milch, keinen kotzschrot wie mein schnugg und ich das nennen (fast food), kein rafinierter zucker usw. ich habe auch die erfahrung gemacht, das rindfleisch viel länger sättigt als pouletfleisch.
ich bin übrigens kein bio-freak weil mich die preise abschrecken. man kann sich auch gesund ernähren ohne massiv mehr geld auszugeben....
@vikunija
sorry ich wollte vollrohrzucker schreiben...den beschrieb findest du hier:
http://www.wirsindeinewelt.de/seiten/mascobado.htm
man muss sich etwas an den geschmack gewöhnen, jedoch süsst der zucker stärker als der raffinierte und irgendwann mag man den anderen nicht mehr. teuer gibt es ihn in der schweiz in reformläden, billiger in DE im reformhaus
so ich muss jetzt wieder arbeiten und melde mich wenn ich ein paar rezepte zusammen habe....habt alle einen schönen nachmittag!
|
|
|
|
1 .. 303 .. 604 605 606 607 608 .. 664 .. 720
|