Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 305 .. 608 609 610 611 612 .. 666 .. 720
|
|
|
24.04.12 13:39
Duffy.10
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Oh ich han en ganz en schöni Corsage bim Triumph kauft. ich finde au vom Pris her, hani nit grad so extrem vel zahlt. 1 x Corsage, 2 passendi Hössli, 1 xStrumpfhose und 1 schöns Nachtchleidli für CHF 280.--
Verliebt, verlobt und Verheiratet am 11./19. Mai 2012
|
|
|
|
|
24.04.12 14:36
dianicht registriert
|
@Vikunija Es wär nume fürs Topping. Denn gang ich mol im Migros go luege wenn ich d Sache grad ikauf! Danke. Ich mach mit Himbeeri isch e Rezept usem Betty Bossi Heftli! Bi jo gspannt...
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
|
|
24.04.12 15:20
nimbini
|
hey ladies
mälde mich mal wieder vo de insle (speziell für dia, wil sie ja kei fb hät).... eus gahts prima, mir gnüssed eusi ferie mega fescht.... viel mache tüemer nöd, in dubai simer gsi go shoppe, sightseeing, fein ässe.... und da uf mauritius simer eigentlich nur am relaxe und am beach gnüsse.... ach und am fein ässe natürlich, hihi! wänn mer zrugg sind, mach ich dänn no es brichtli in mauritius-thread für die zuekünftige brüüt, wo da gern wänd go flittere.... wobi ich natürlich nöd weiss, was dänn i de honeymoon no alles dezue chunnt a leistige, aber über d'hotels, beaches etc chani ja glich brichte.....
@angiyves, ich han en wisse, trägerlose bh im jelmoli shop bstellt gha für d'hochzyt! er hät nur öppe 60 franke kostet, isch liecht polsteret und hät en mega halt.... ich bin mit eme D-cup gsägnet und ich muess säge, de bh chan ich also ohni problem trägerlos alege, hät mer au a de hochzyt wunderbar ghebt und isch bequem gsi.... d'marke wäri lascana, falls es für dich e option wäri, de übers internet z'bstelle......
suscht bini en grosse fan vom jelmoli in züri, wänns um unterwösch gaht, hät meeeega viel wissi bhs momentan, au wissi corsage, hät au en triumphstore, en agent provocateur, en beldona.... minere meinig nah die gröschti und beschti uswahl a unterwösch i de schwiz......
schicke eui sunnigi grüessli us mauritius nimbini
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 305 .. 608 609 610 611 612 .. 666 .. 720
|