Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 307 .. 611 612 613 614 615 .. 668 .. 720
|
26.04.12 08:48
bellastella
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Lula: Guete Obig
Nume ganz rasch
@angiyves: Was süesch ou ä gueti Adresse isch zum Unterwösch bstelle isch underwear24.ch
@bellastella: Ohje, aber de het er schön Schwein gha, wünsche gueti Besserig!!
Sodeli, bi scho umi wäg, schöne Obe no u morn e guete Start
*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*
Ja merci, gibes witer Dir au än guete Start hüt!
Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!
|
|
|
|
26.04.12 08:51
Tinebine
|
@bergeri: zerscht mal Gratulation zu dinnerä/eurä Traumwohnig! Tönt würkli super und me gspührt dini Vorfreud richtig - so schön! So wiit ich informiert bin isch das kein Kündigungsgrund. Ich glaub nöd, dass euä Vermieter eu wäg dem dörf kündä. Aber informier dich doch mol bim Mieterschutzverband, dänn bisch uf dä sicherä Siitä! Grüessli tinebine
|
|
|
|
26.04.12 08:58
Keks
|
@bergeri: Wow tönt super dini Wohnig. Nei das isch definitiv kein Chündigungsgrund. Ich finds guet, dass ihr ihm das jetz scho säged. Viellicht weiss er ja scho öper wo Interesse a eure Wohnig hät oder er chunt eu mit dä Chündigungsfrist entgege. Ansonste müend ihr uf dä 31. März chünde. Im Chündigungsschriebe düend ihr eifach nomal erwähne, dass ihr scho per 31. Dezember zügled und än Nachmieter sueched. Ihr müend 1 solvente Nachmieter bringe.
|
|
|
|
|
26.04.12 09:26
Keks
|
Ich han 5 Jahr als Immobilie-Verwalterin gschaffet. Ja genau. Wän ihr z.B. uf dä 1. Januar 2013 scho än Nachmieter händ, dän sind ihr per 31. Dezember 2012 usem Mietvertrag entlah. Wichtig isch no, dass ihr das dän vom Vermieter schriftlich händ.
|
|
|
|
|
26.04.12 11:52
Keks
|
@bergeri: Kündigung isch sowit guet. Bi däm Teil mitm Nachmieter würi nur schriebe:
"Wir sind bemüht, auf den 1. Januar 2013 einen Nachmieter zu finden."
Das mit dä Bestätigung chunt dän erscht, wän ihr än Nachmieter gfunde händ. Au wän eue Vermieter diä Person wo ihr vorgschlage händ nöd nimmt, sind ihr usem Mietvertrag entlah (sofern dä Nachmieter solvent isch und dä Mietvertrag 1:1 übernimmt)
|
|
|
|
1 .. 307 .. 611 612 613 614 615 .. 668 .. 720
|