Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 309 .. 615 616 617 618 619 .. 670 .. 720
|
|
|
|
|
|
|
|
02.05.12 21:13
dianicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
@all Ich ha hüt so e scheiss daag ka, 1.ha ich 10 stund müesse schaffe will no e kurs ka han und 2.bin ich nüm sicher, öb ich no trauzügin möcht si bi minere fründin! Ich ka nid in detail schwätze (weiss nid wär do no mit liest)! Ich bi ämel verletzt und ha hüt zoobe nume brüelt!! Zum glück gang ich in 3 däg in d ferie!!!
@nimbini Schön, dass du wieder do bisch! Ich hoff du hesch di könne erhole! Das isch denn e scheiss mit dinere bronchitis... Luegsch, dass di jetzt richtig gsund pflägsch! Wünsch dir gueti besserig, di maa söll chli uf di luege...
@proeschu Dir au gueti besserig, und wie gseit, nid nume de andere tipps gäh, au uf dich muesch luege...
@prinzessinN Nei, git no keini news...
@saerli Ha au scho vo dr nimbini träumt! Sie isch e (liebi) häx gsi und het mir tricks zeigt!! do ha ich au müesse lache und dänkt: oh je, jetzt bisch definitiv süchtig nachem forum, jetzt träumsch no drvo...
Wünsch euch e schöne obe, ich probier ihn au no z gniesse...
Lg, dia
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
Zuletzt bearbeitet am 02.05.12 21:14
|
|
|
02.05.12 22:07
Venus81
|
@Dia: Lass dich drücken - am Besten den Tag abstreichen. Dir noch was gönnen heute Abend und morgen wieder frisch durchstarten. *denTagfürdichindenKübelschmeiss*
|
|
|
02.05.12 22:08
quizynicht registriert
|
hey bräute 2012
ich stöbere momentan gerade im forum und habe vorhin mit meiner trauzeugin noch viele details besprochen. jetzt bin ich ziemlich nervös auf den grossen tag im august. wie geht es euch so?! sind auch welche da - die in knapp 4monaten heiraten werden?! sie weit sind eure vorbereitungen?!
grüessli quizy
|
|
|
02.05.12 22:11
dianicht registriert
|
Jöö venus, das hesch mega schön gseit! danke... Ich probiers!
Lg, dia
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
|
|
1 .. 309 .. 615 616 617 618 619 .. 670 .. 720
|