Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 329 .. 656 657 658 659 660 .. 690 .. 720
|
|
|
12.07.12 12:52
dianicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Hallo zämme! Ich will au wieder ferie!!! (bi zwar erst grad gsi) im august gön mir no es paar däg nach london. Juppiee, s letzt mol elei...
@palchen Ohhh do benied ich di grad, möcht au mol gärn so e englandreis mache. Sind scho in irland go umereise, het mir mega gfalle! Ich wünsch euch e ganz schöni zyt, gniesset die ferie!!
@schaffe Ich ha au voll kei bock me und überhaupt kei motivation.. Ich mein immer es isch fritig, aber nei, morn muess ich au nomol...
@muus Dir au ganz schöni däg in münchen, gniess es. Dört bin ich no nie gsi, aber wenn ich e städte tripp mach, denn ziehts mi immer nach london!! ( uhhh wenn d nimbini jetzt mitliest, denn bekum ich grad kontra!!)
Aber das wätter isch jo sch....! Am sunntig gön mir uf zug ufem schiff go brunche, ich hoff d sunne kunnt glich none bitz...
Mi mittag isch jetzt denn um, ohhhh denn gohts immerno 5h bis fürobe!!!!
Lg, dia
Zuletzt bearbeitet am 12.07.12 12:54
|
|
|
|
|
12.07.12 12:56
dianicht registriert
|
@muus Ahh mi gg isch au so e töff fanatiker! Er het e ducati 916 und e harley! Am liebste hät er none dritti... Ich bi nur mitfahrer, am liebste uf dr ducati, uf dr harley macht mir mi arsch immer weh nach 2h..
|
|
|
12.07.12 13:02
maslergirl
|
Das esch aber schön dass es do no meh Töff-Brütli hed ^^ Also noch München be ech no nie met em Töff gfrahre, bes jetzt heds erscht is Schwarzwald glängt, aber das esch traumhaft schön gsi!
|
|
|
|
12.07.12 13:08
maslergirl
|
Ach sooo. Tirol esch secher super schön zom fahre! Hend er beidi en Töff oder besch du be ehm drof? Wie vell Täg gönd er denn?
|
|
|
|
12.07.12 13:14
maslergirl
|
Wie möched er denn das met em Gepäck?
Mer teiled üs au grad min, mol luege öb mer üs denn noch em Hochziit weder en zweite chaufed.
|
|
|
|
1 .. 329 .. 656 657 658 659 660 .. 690 .. 720
|