Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 33 .. 64 65 66 67 68 .. 394 .. 720
|
16.09.11 11:20
livipivinicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
@Nimbini und Prinzessin : TOP
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
|
|
16.09.11 11:22
livipivinicht registriert
|
Viellicht bildet mir üs das denn au nur i- aber egal- jedes Mal wenn dä i mini Richtig lueget, säg ich mir: Jetzt het er mich aglueget und find mich hammer
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
16.09.11 11:23
PrinzessinNnicht registriert
|
@livipivi: genau...das isch die richtig Istellig
...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011
|
|
|
16.09.11 11:28
nimbini
|
haha ja ich au! ich wird ihn so richtig aflirte *g*! mann ich mach das eifach mega gern.... und min ehering muess ich sowieso allne zeige, will kollegin, wil kollegin wo de gmacht hät, isch au det und sie isch doch so stolz druf! ach ja und ich weiss, dass er amigs mis facebook-profil bsuecht, wil er hät mir was gschriebe vo vegas, also hät er es paar polterföteli und hochzytsföteli gseh und ich finde mich doch so schön uf de hochzytsbilder
ach wüssed ihr was? ich finds schön, dass mir alli soviel selbstvertraue händ! das isch nämlich nöd selbstverständlich, ich känne viel, dene fehlt das es bitzli!
|
|
|
|
|
|
|
16.09.11 11:52
dianicht registriert
|
Hihihihi genau! Aber ich wohn nüm in däm Dorf wo ich ufgwachse bin, er glaub scho no... Und in dr Stadt im Usgang bin ich immer "aufgebrezelt" im natürliche rahme... Ha ihn bis jetzt nie gseh. Und leider isch er bim letzte Klassezämekunft nid ko... Uhhhh jetzt isch mir grad die idee ko! Ich könnt jo wieder mol eine Organisiere!!!! cool...
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
|
|
1 .. 33 .. 64 65 66 67 68 .. 394 .. 720
|