Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 337 .. 672 673 674 675 676 .. 698 .. 720
|
|
|
|
22.08.12 14:58
nimbini
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
@dia, ja mir gönd nomal is mirage! wär zwar gern in es anders hotel gange, aber s'mirage hät e cooli poolalag (wo mir das mal sicher werded bruche bi über 40 grad) und es hät e cooli rhumbar une und es sich grad next to the cheesecakefactory i de forumshops du gsehshc, alles gnau berächnet und pris/leistig isch au top! han ejtzt no gseh, dass a dem weekend, wo mir det sind, gnau labor day isch.. sprich d'amis händ fiirtag und dänn isch ganz amerika am reise und viel in las vegas.. hät mi zerscht agschisse, woni dänn aber gseh han, was es für geili parties hät a dem weekend, isch mers grad egal gsi! de david guetta chunnt und ich find ihn soooo geil und ich wird sicher a die poolparty gah, wo er ufleit... woooohooooooo freu mich wie es chlises chind aber eigentlich bini ja scho nöd normal, gange jetzt zum vierte mal innerhalb vo 2 jahr uf vegas... hehe villicht sötti mal e suite chaufe det... chämmt mich villicht billiger
@sinna... hmm jooooaaaa i drü jahr chönnti anecho! dänn bini aber vermuetlich scho zum 10. mal in las vegas, wänn das eso witergaht
|
|
|
|
|
|
|
|
23.08.12 09:23
PrinzessinNnicht registriert
|
@angiyves: geteiltes Leid ist halbes Leid
|
|
|
23.08.12 09:44
dianicht registriert
|
@Angi Jo, sind glaub au Marke Täschene... Hey danke nomol für din Rundgang im Mädona gestert, het mir gfalle und dini Mädels häns mega toll bi euch!! Isch cool gsi, di wieder mol zgseh!
|
|
|
|
1 .. 337 .. 672 673 674 675 676 .. 698 .. 720
|