Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 344 .. 685 686 687 688 689 .. 705 .. 720
|
|
|
29.08.12 15:03
dianicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Ohhh so cool jusi! Weisch wo ane dass es goht? Sind ihr z basel? Leider bin ich zoobe yglade, sunst wär ich ko spienzle...
@lula und schlumpf Danke euch, zum glück ha ich das jo nid jede daag...
|
|
|
|
|
|
11.09.12 11:11
dianicht registriert
|
Hey nimbini! Welcome back, schön bisch wieder do! Ich ka dir nochfühle wies isch wieder im büro z sitze!! Das mit em übergepäck hät ich au gar nid anderst erwartet!! Ich will di nid niedisch mache, aber ich schaff sit dere wuche nume no 50% wäg mim rugge, es isch super!!! Dr 16.11 isch immerno ok! Ha vo dr steph nüd me ghört, aber alli hän sich das datum mol idreiht! Falls nüd me gmacht wird nimm ichs scho in d händ, ha jo jetzt zyt e gueti location z finde...
Lg, dia
|
|
|
|
|
|
11.09.12 11:38
nimbini
|
@vikunija..... hihi nei, bin eigentlich voll nöd überrascht über min momentane zuestand *lach* wobi, wo mir in nyc acho sind, hämer zerscht grad mal 12 stund pennt, nachdem mir in vegas die letscht nacht duregmacht händ ich glaube, mir händ de schlaf ächt nötig ggha.... wärs nach mir gange, hetted mir nyc sause lah... hetti de flug umbuecht und wär vier nächt länger in vegas bliebe... aber mini mädels sind no nie in ny gsi und darum händ sie natürlich welle gah.... schöne mischt! mini argument händ voll nöd überzügt hihi ja das stimmt.... am flughafe häts no so es geils plakat gha wo gstande isch "what happens here, stays here! (just a friendly reminder) only vegas" haha huere geil... hani de mädels gseit, sie sölles dänn bitte au ihalte
ah ja, kei stress wägem 16. november... gaht ja no ewigs! han nur welle abchecke, ob das datum staht! aber hans mer jetzt reserviert
lg nimbini
|
|
|
|
1 .. 344 .. 685 686 687 688 689 .. 705 .. 720
|