Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 345 .. 688 689 690 691 692 .. 706 .. 720
|
|
|
11.09.12 14:45
PrinzessinNnicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
@nimbini: Mich jetzt jetzt schier butzt, woni das glese han. Aber schlimm find ich das jetzt nöd unbedingt...Frau weiss sich zu helfen . Frog mich nur, ob ich die Büecher au lese söll. Mini best Fründin het mir zwor vo dem Buech verzellt..mich hets jetzt nöd so agmacht...aber so wie du vo dem schwärmsch
|
|
|
|
11.09.12 14:57
dianicht registriert
|
@nimbini Ahhh jo mauritius! Ha gwüsst öbbis mit M! Ha eher dänkt, dass mi gg das buech söll läse, falls er nüm gnueg spitz isch uf mich wäg minere kugele, dass er eher uf mich wieder spitz wird, nid dass er unbedingt muess hand alege... Haha du wieder: e vibra näbe dra... Ich ha keine, längt au mis iphone uf vibra und du lütisch mir a??? Oh je, jetzt wirds vulgär und das am 3 am nomidaag...
|
|
|
|
12.09.12 14:53
Stephnicht registriert
|
Halloooooo Ladyyysssss
Ich bi au wieder do
Ich kum fast nid noche mit duureläse.
Ich ha min HZ Bricht gschriebe, aber mit viele Fehler drin, ha kei luscht ka nomol alles duure läse, will ich das jo au während minnere Arbetszyt mache "chchchch"
Ich ha nid nur 1 verägnete HZ Daag ka sondern grad 2 aber es isch nid tragisch gsi, es isch trotzdem super gsi und mi Kleid, het nid mol gross glitte!
Welcome back nimbimi Hammer Vegas !!!!!
Jä ich bi nach de HZ am Mäntig für e Wuche nach Mallorca abgflooge. Es isch super gsi. Sunne Strand Meer...... 2 Daag hämmer es Auto gmietet und sind uf dr Insle dure jetet, isch super gsi.....! Mir wäre gärn so Kanare gange, aber die fliege leider nur Samschtig / Dienstag. Und do ich leider wieder im Gschäft bi, sit gester (voll doof) hämmer gar nid anderst könne bueche. Will minni anderi doofi Kollegin het jetzt Ferie!
Das am 16.11. stoht immer no! Sorry, dass ich nümmi gschriebe ha, es isch den eifach alles sehr schnäll gange, unglaubligg. Jetzt bin ich scho fast sit 2 Wuche d Frau vo mim Maaaaaa
Griessli vo miiiirrrrr
Zuletzt bearbeitet am 12.09.12 14:53
|
|
|
12.09.12 15:58
dianicht registriert
|
Hey steph, schön bisch wieder do!! Ha din bricht scho verschlunge, danke vill mol! Freu mi uf e 16.11...
Lg, dia
|
|
|
|
13.09.12 10:19
PrinzessinNnicht registriert
|
@Kate82: Vo mir us sehr gern...wür mich au freue, dich Mol live z gseh
|
|
|
13.09.12 12:24
dianicht registriert
|
Klar Kate, bisch härzlich willkomme! Bi au uf di gspannt...
Lg, dia
|
|
|
|
1 .. 345 .. 688 689 690 691 692 .. 706 .. 720
|