Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 349 .. 695 696 697 698 699 .. 710 .. 720
|
05.10.12 13:52
dianicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Oh jöööö, hets do aber härzigi föteli!!!! Euri lucy isch jo au mega schön, mega schöni auge... Due grad abstimme und vill glück...
Lg, dia
|
|
|
|
|
|
|
05.10.12 17:19
Stephnicht registriert
|
Gugus
Ich ha au abgstumme......! E ganz e schöns Gsichtli het d`Lucy- schöni Farbe...... Viel Glück.
P. S. I ha au zwei Büsi und ich weiss, dass e Staubsuuger goldwert isch. Mir händ dr Animal kit vo Dyson -> er isch super!
|
|
|
|
|
05.10.12 21:41
Stephnicht registriert
|
@ Angi: Also ich ha gänderet; Pass/ID, diversi Kataloge, Hausrat/Privat Haftpflicht, Krankekasse, Gschäft, E-Mail, Supercar, Cumulus, Fahrausweis, Fahrzeugausweis, div. Versicherungen, Rechtschutz, Vermieter, hmmmmm Swisscom, Natel, Festnetz, isch no schwer..... Ah und so sache, wie Rega, TCS..... I glaub, dass isch es gsi..... Git sache wo bereits über mi GG laufe, wo ich nüt muess ändere. Und muesch praktisch überall Namensbestätigung mitschicke! Ich ha jetzt Post mol bhalte und mach den so Sammel änderige! I ha au so Katalôg per mail gmacht.
Liebs Griessli Steph
|
|
|
|
06.10.12 22:59
angiyves
|
Steph: @ Angi: Also ich ha gänderet; Pass/ID, diversi Kataloge, Hausrat/Privat Haftpflicht, Krankekasse, Gschäft, E-Mail, Supercar, Cumulus, Fahrausweis, Fahrzeugausweis, div. Versicherungen, Rechtschutz, Vermieter, hmmmmm Swisscom, Natel, Festnetz, isch no schwer..... Ah und so sache, wie Rega, TCS..... I glaub, dass isch es gsi..... Git sache wo bereits über mi GG laufe, wo ich nüt muess ändere. Und muesch praktisch überall Namensbestätigung mitschicke! Ich ha jetzt Post mol bhalte und mach den so Sammel änderige! I ha au so Katalôg per mail gmacht.
Liebs Griessli Steph
Ich lüt überall a, sobald ich vo irgendwo Post bekum. Danke, ich glaub ich ha alles
|
|
|
|
1 .. 349 .. 695 696 697 698 699 .. 710 .. 720
|