Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 349 .. 696 697 698 699 700 .. 710 .. 720
|
|
|
|
|
|
08.10.12 18:28
angiyves
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Proeschu: @Angi
Oooooooohh... jeeeeeee.... du duesch mer aso scho leid, wenn ich das so lese.... wer hätti denn selle zom Garte luege? Mer grauts ebe au, i min Garte z'go, aber do ben ich schold, well ich eifach nömme gange be (vor allem wägem zögle) ond dete gsehts wohrschindli au rächt schlimm us.... Aber duesch di do nochli "us chotze", denn chonnds guet!
Jo weisch, mir sinn e 3-Parteie-Hus mit eme Garte gege hinde use! Vorne hänn mir au no e Garte aber in däm mach i nüt me. Die alti Frau vo obedra goht immer gos Unkrut giesse. Mir mienn äntwäder de Garte sälber pfläge oder es kömme Gärtner wo mir denn aber mienn zahle. Darum mache mirs sälber! resp. mi Ma und ich! Und es isch viel Arbet! Die vo undedra het dä schiss Rasemäher wölle, duet aber nie was mache! Jetzt ha i dänkt, wennschon luege si, wenn mir nit do sinn! ABer nei!!! Und wenns Gras hoch isch, isches seeeehr müehsam mit däm Rasemäher. Me hätt das miesse mache, solangs no schön isch! Ich h mir de ganz Summer mi Allerwärtischte ufgrisse und nit mol 1 Mol könne die hälfe!!! Ich ha mega Müeh, mi do wider izläbe und so sache hälfe nit grad
Danke fürs zuelose
|
|
|
|
09.10.12 11:56
dianicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
@angi Ha vorhär welle di ko bsueche, aber ihr machet während de ferie erst am 14.00h uf und ich ha am 11.30h scho fürobe... Schad! Kum sunst nägst wuche mol....
Lg, dia
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 349 .. 696 697 698 699 700 .. 710 .. 720
|