Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 350 .. 697 698 699 700 701 .. 711 .. 720
|
11.10.12 13:03
dianicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
@jusi Jep, ha mi langsam igläbt im neue deheim... Ha am afang chli krise ka, aber es isch jetzt au ganz schön, vorallem hän mir vill neus könne shoppe und irichte. Jetzt vermiss ich die alti traumwohnig gar nüm so.. Hihi, das glaub ich, dass d hz vermissisch! Isch mir glich gange... Do vor dr ss so ufgschwulleni finger beko han, ha ich sit hüt mi ehering nüm a! macht mi chli trurig! Aber ha jetzt mi verlobigsring a, dä isch mir immer chli z gross gsi und jetzt passt er. Sag hüt mim gg dass ich wieder verlobt bi, mir könne nomol hürote!! Hahaha! Juhuuu ka mis kleid wieder azieh, oh nei, das goht mir sicher nüm, juhuuuu dämfall e neus go shoppe...hahaha mi maa längt sich nur an kopf wenn ich mit dere idee kum! hän jo scho es zweits mol ghürote... Aber ich verstands wie du dich fühlsch...
Dämfall vill spass am reisli plane und gg fest! Wenn ihr den fieret sött no mi keks uf d wält ko, kasch denn grad uf mi astosse...
Schöns dägli...
Lg, dia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12.10.12 09:40
Stephnicht registriert
|
Am 16.11 könne mir jo Schoggibrunne zum Dessert bstelle hmmmmmm, wär toll........!
Papa Joes, gits das glaub sogar
|
|
|
12.10.12 09:43
nimbini
|
hi ladies
bin au da
@jusi, welcome back! versuech, dich mit de schöne momänt vo de hochzyt e chli ufzmuntere, gnüss das super gfühl vom frisch verhüratet si, solangs anehebt....
@sniff, hey super, gratuliere! bin zwar nöd so de musical fan, isch aber sicher no cool
@me, mir sind geschter iglade gsi z um de rob spence go luege, isch so en australische comedian, wo i de schwiz läbt.... läck ich han zwei stunde lang träne glachet... soooo en geile siech.... und nett usgseh tuet er au no
@saerli, also ich hett no so en schoggibrunne dehei
|
|
|
|
1 .. 350 .. 697 698 699 700 701 .. 711 .. 720
|