Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 5 6 7 8 9 .. 365 .. 720
|
|
|
|
|
|
|
|
10.08.11 10:26
livipivinicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
@Sniffi: Oh ich wünsche dier zerst mal wunderschöni Ferie, wett au mal unbedingt uf Holland, mini TZ isch Holländerin und ich finde das so es sympathisches Völkli Ja wege de Busi, ich säg mir amel eifach, lieber sie hend es erfüllts Lebe mit Jage und umehopse und Sünnele und uf Bäum chlätere als das sie nur i de Wohnig dörfed si. Ich ha mich scho bi de Erste zwei extrem schwär tue sie use z lah und erst recht bi üsne Zweite. Aber sie sind so happy und hend soooo freud und ich mags ihne gönne. Mer lernt mit dere Angst um z gah und wird au ruhiger, je me Öbed sie dihei sind wenn mer heichunt. Mir lönd sie eifach ned i de Nacht use. Hend extra so es Töörli wo uf ihri implantierte Chips funktioniert. So chan kei fremds Busi ine und das Töörli het en Nachtsensor, wenns Dunkel wird, schlüssts gege usse- das sie nur na inne und nüme use chönd. Am Morge machts automatisch wieder uf wenns Hell wird. So chan mer scho viel Bewirke, viel Busi renned i de NAcht ines Auto oder werded i Junge Jahre vom Fuchs gholt. E Garantie gits nie, aber ebe... sie sind defür soooo happy sits use dörfed
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
|
10.08.11 11:23
livipivinicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
@Sniffi: www.petporte.com isch würklich super eifach und top
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
|
|
1 .. 5 6 7 8 9 .. 365 .. 720
|