Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 353 .. 704 705 706 707 708 .. 714 .. 720
|
|
|
17.10.12 08:35
danihaninicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Hallo? ![](styles/default/smilies/oops.gif)
Ich wollte Euch nicht zum schweigen bringen... nur ein bisschen aufmuntern! ![](styles/default/smilies/blush.gif)
Ich hoffe, Heute ist ein besserer Tag - immerhin scheint die Sonne und es geht schon einen Tag weniger bis zum Wochenende ![](styles/default/smilies/biggrin.gif)
|
|
|
17.10.12 09:18
jusi ![](styles/default/images/1.png) ![](styles/default/images/1.png) ![](styles/default/images/1.png)
![](download.php?type=avatar&id=jusi)
|
buuh, steph, guäti besserig au vo mir no tönt jo gruusig ![](styles/default/smilies/sad.gif)
hihi, saerli, voll doof, mein gott, wiä chunnt mä nur uf so ideä hoff, dass es wider aständig usgseht in öichnä büros…
proeschu: vill spass am märt, goht jo nüm lang bis samschtig isch! chunnt sichr guät ![](styles/default/smilies/smile.gif)
@all: sorry, i weiss, aber ig liääääääääääääääääb dr winter und i fröi mi so uf ä schneeeeee sits nüm warm isch, isch es mir füdeliwohl ![](styles/default/smilies/laugh.gif)
|
|
|
17.10.12 09:25
Stephnicht registriert
|
Danke Jusi gruuusiiiig chchchchch, ich weiss ![](styles/default/smilies/tounge.gif) hüt zoobe weiss ich mehr und bekum dr Termin wo ich ka go Operiere!
Hauptsach i bi am 16. drbi ![](styles/default/smilies/laugh.gif)
|
|
|
|
25.10.12 11:09
dianicht registriert
|
Juhuuuuuu, do isch au gar nüd me los...
Es isch gli dr 16.11, *freu* *freu* *doppelfreu*!!! Bi so gspannt uf euch, vorallem uf die wo ich nonig kenn! Was guet isch, ich muess mi dasmal nid z erkenne gäh mit Pinkige Kleider/Accessoirs, ich bi eifach die mit em dicke Buch!!!!![](styles/default/smilies/tounge.gif) ![](styles/default/smilies/wink.gif)
Morn gang ich in Interio, git jo immer vor dr Wiehnacht so e Vernissage mit Häppli und gaaaaaanz viiiiielllll schööööni Deko! Juhuuuuu... Ich ha jo zum Glück scho zügglet, jetzt ka ich wieder zue schloh. Leider hän mir e kleinere Käller wie vorhär und es sind scho 3 Säck verstaut mit W.deko! Mi GG bekunnt e Krise, aber er findet mini Wiehnachtsfänster immer schön!![](styles/default/smilies/love.gif)
@Lucy Hesch dr Staubsuger jetzt gwunne mit dim Kätzli?
Bi uns fangt am Samstig d Mäss a. Juhuuuuu, do kasch d Büch richtig voll frä....!!!![](styles/default/smilies/smile.gif) Trotz minere SS Diabetes, das loss ich mir nid näh!![](styles/default/smilies/wink.gif) Am Sunntig gön mir no an d Wyymäss, mir gön jedes Joor go degustiere und sind immer seeehr lustig useko. Tja, jetzt schnuppere ich halt nur dra, aber ei Cüpli liegt scho drin!
Lg, dia
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 353 .. 704 705 706 707 708 .. 714 .. 720
|