Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 356 .. 710 711 712 713 714 .. 720
|
01.11.12 14:26
Stephnicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Mir hätte jo rächtschutz, vo däm här wers kei problem. Aber ebbe, er isch so unter schock gstande und het gar nid realisiert was grad abgoht und den wo ich dähei das züg agluegt ha (er het jo au grad alles usghändigt beko - Arbetszügnis - Austritterklärung ) und ebbe uf dere Austritterklärung wo er nid richtig duure gläse het, isch das drin gstande. Jä es isch öppis im Busch, aber dere Sach gömmer den scho no noch........! Aber jetzt kli Gras drüber wachse loh und den agriffe
Es goht uns jo guet und das isch d`hauptsach!
Oh so toll, 11-jährigs - Wow. Gratuliere zum 2. zivile Hochzytsdaag.
Händr öppis schöns vor?
|
|
|
|
|
01.11.12 15:02
Stephnicht registriert
|
Das isch eso, er het ebbe sehr sehr viel für die Bude gmacht. immer freiwillig am Samschtig go schaffe und sache ufarbeite, den händ die zwüsche Wiehnacht / Neujohr Betriebsferie gmacht, er isch go schaffe. Het sinne Mitarbeiter in dr Malerei, neue Bode verlegt neui Grät und eifach alles neu gmacht, alles während au sinne Ferie, nur um sinne Mitarbeiter e freud zmache! Jo mir luege den mol wies witer goht.........! Aber dört setz ich kei Fuess me ihne! Ich mach au nur das was ich grad muess, wie alli bi uns in dr Bude - eigendlich truurig, aber wenn de mehr willsch mache oder hälfe, hesch den trotzdem wieder s`2 ufem rugge!
Oh toll. Das isch jo au schön. Ich weiss has gläse, Du Feriekind! Hesch / händ jo rächt. I würds wenn i könnt nid anderst mache. Ah, Du hesch e Winterhochzyt ka. Isch sicher au schön gsi. Kalt aber das ha ich jo au im September ka
|
|
|
01.11.12 15:12
nimbini
|
ja das isch leider so, sie verlanged immer meh und als dank setzed dänn d'lüt vor türe! das isch ebe scheisse..... und danke seit der eh keine! tragisch gäll! guet, ich han eh kündt und mach nur no s'nötigste, aber au vorher hani immer gluegt, dass ich zu mine recht chume....
ja bin dänn villicht chli bruun bi eusem träffe, hihi! nei ich bin fies, gäll..... ja chalt isch es gsi, -4 am tag und -10 i de nacht, aber gspürt hanis nöd! und die wo letschte samschtig ghüratet händ, händ ja au e schoni winterhochzyt gha
|
|
|
|
|
01.11.12 16:47
PrinzessinNnicht registriert
|
@nimbini: oh so schön...wow 11 Johr..d Zit lauft. Gnüsset de Obig!
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 356 .. 710 711 712 713 714 .. 720
|