Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 359 .. 716 717 718 719 720
|
|
|
|
08.01.13 20:13
angiyves
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
saerli: Jo i werde no Surferin
Ah weder uf Bali. Schön New York hani au noni gseh, wetti scho gärn au mol erläbe. GG sin Cousin läbt det. Falls es met em Babyglück ned klappet, chani mer guet vorstelle, dass mer das Johr no gönd. Er chönnted in Bali jo paar Tag is Hyatt ond die restliche Tag z.B. ines B&B. Guet möglich, dass ergendwelchi Einheimische hübschi Zimmer vermieted. zNacht Esse cha mer ja uswerts :)
Chönnt au de ganz Tag ässe, wobie zum Glück hets besseret :) Aber bi dine Backkünst würdi au viel meh ässe, sooo viel feini Sache!!
YEEEEEEAAAAHHHH, Du als Surferin
Mit NY simer noni witercho, resp. mienn no luege, wenn mir gönn, das goht nit so vorwärts
Bali miemer halt no luege, wenn de Katalog denn kunnt. Aber irgendwie hani nit so Luscht, s ganz Joor zspare und das denn nur fürd Ferie!
Also ich iss immerno seeeehr viel Haha, schlimm! Letschts weekend Schoggi-Dreikönig-Kueche und das weekend e Motivtorte
|
|
|
|
|
|
|
25.04.13 09:38
Larinya
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
für kleines budget sonne und meer im september kann ich kreta empfehlen. ist glaub eine der günstigsten griechischen inseln... und griechenland ist ja der absolute hammer ;-)
|
|
|
|
|
|
1 .. 359 .. 716 717 718 719 720
|