Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 37 .. 72 73 74 75 76 .. 398 .. 720
|
|
|
19.09.11 14:02
livipivinicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Mega cooli Idee Dia- wie en Adventskalender eifach en Geburikalender- da freut er sich sicher megamässig
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
|
|
|
19.09.11 15:28
dianicht registriert
|
Ohhhh schön!!! So Überraschige lieb ich!! Ich ha mir mol gwunsche, dass er min Daag gstaltet (an mim Geburtsdaag) Mir händ beidi frei gno, denn sind mir au am 7ni am morge abgfahre und sind nach Interlake go Riverrafting mache. Isch mega cool gsi!!! Het denn auch no es Picknick gäh. Denn sind mir nach Thun chli go lädele und Zoobe wieder uf Basel in mis lieblings Restaurant! Das isch mega cool gsi.... Und au scho es paar Joor här. Sit däm ha ichs ihm immer eifach gmacht. Meistens ha ich scho e Wunsch ka, oder mir sind an mim Geburi in de Ferie gsi und er gseit, ich darf mir öbbis ussueche! Sehr ifallsrich... Egal, ich glaub ich machs wie du, due au wieder mol stürme wie toll so Überraschige sind...
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
|
|
19.09.11 15:41
dianicht registriert
|
Ohhhh nei wie gemein!!! Bi dazumal au mit ihm go Schaufänstershoppe wägem Ring. Ha mir immer so e klassische Amerikanische Verlobigsring gwünscht. Schlussäntlich hets e andere gä, au sehr schön, aber nid mi Wunschring. Egal, hauptsach ich ha äntlich dr Atrag beko!
Was ich no vergässe ha, wäge kreativ: Er isch Handwärklich sehr begabt, er Sprürzt mir mis Rennvelo um in PINK! Hahahahhaha Ich lieb en!!!
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
|
19.09.11 15:42
livipivinicht registriert
|
PIIINNNNKKKK - was chönts au anders si- voll geil und en handwerklich begabte Maa het ja me als ein vorzug- wend weisch was ich meine *he he he* *unanständigigedankedenk*
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
|
|
1 .. 37 .. 72 73 74 75 76 .. 398 .. 720
|