Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 43 .. 84 85 86 87 88 .. 404 .. 720
|
|
|
22.09.11 12:55
dianicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Mini Fründin goht jetzt ihri Auge in Bankok go lasere für ca 3000.- Es sig schiens e super Klinik wo das macht, sie muess zerst Test's mache, wenn sie guet druf reagiert, ka sies mache es paar Däg spöter...
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
|
22.09.11 13:07
Vikunija
|
@livipivi. Ich weiss de gnaui Grund nüm genau, das isch das wo mir na bliibe isch. Aber ebe, sie händ mir ja scho gsait ich chas glich mache, halt in Kombi mit lasere. Chent aber au na es anders Problem gsi si und weiss es eifach nüm so genau, isch scho 4 Jahr her. Ich mein, die händ ja kein Grund mir en Saich z verzelle...
In bin in Binningen im Laser Vista gsi. Das het eigentli en guete Ruef.
Leider chunt das momentan sowiso nüm in Frog. Mit de Hochziit und denn na 2 Mönet reise han ich kai Geld me... :-( Mini Hornhutverchrümig isch ebe au sehr stark gsi, momentan wird si stetig biz besser. Han scho sit am 1. Kindergarte e Brülle
Zuletzt bearbeitet am 22.09.2011
|
|
|
|
|
|
22.09.11 14:36
livipivinicht registriert
|
Glück hend die wo gueti Auge hend, das choge Geld und de Ufwand immer
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
|
|
23.09.11 09:23
nimbini
|
ja spanx heissed die, gits im jelmoli i de unterwöschabteilig (beldona glaubi au).... sind so formhose, wo alles schön zämehebed ich finde die super, gits mit beinli, ohni beinli, bis zu de bruscht ufe, nur über d'hüfte, als shirt, als body.... mit cupilage, ohni cupilage.... sind eifach nöd sehr sexy, aber ebe, nach some lange tag spielts au nüme so e rolle, ob drunter no sexy bisch oder nöd
|
|
|
|
1 .. 43 .. 84 85 86 87 88 .. 404 .. 720
|