Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 44 .. 85 86 87 88 89 .. 405 .. 720
|
|
|
23.09.11 09:44
livipivinicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Hey Mädels,
ich ha au en Scheisstag- nerv mich aber mal usnahmswies über min GG. Eimal bitt ich ihn um öpis und denn laht er das dihei ligge- er het ja nur kurz zwei hüser übere müese das für mich abgeh und lahts ligge. Debi hani na extra gfragt wo ich s anelegge söll...
Grrrrr und die Deppe vo de Sunrise chönd anschiinend ned mal intern mitenand telefoniere- behauptet die Geiss am Tel. Also das chan doch ned si, die mues doch kurz det chöne alüte und dene sägä das min Maa hüt das doofe Kabel vergesse het und ihre ned chan bringe- wie abgmacht.
Grrrrrr also echt- nur Vollidiote und min Maa... grrrr ich hol immer Päckli für ihn i de Post und seckle überall ane für ihn und jetzt hani eimal was vo ihm welle und er het sin Kopf ned binenand. Wenns um sies Züg gaht denkt er immer dra. Bin voll hässig- und au na müed dezue und eifach - en Scheisstag
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
|
23.09.11 10:00
Franziskanicht registriert
|
Männer, i chas mim onter sis Portmone legge, er vergessts!!!!! Egal was...gloub das esch chronisch Männerkrankheit!!!
Oder letscht Samschtig, er hett müesse schaffe am morge enere Bäckerei, i han en den bette Brot heizbrenge, das i ned äxtra wäge dem mues s Auto vörenäh...(meer händ nome en chline Lade am andere ändi vom Dorf)...er chont hei, s zmorge, Zmettag (Brunch) esch parat, i am Kafi mache, er setzt häre ond seit, s Brot esch noni ofem Tesch....Hääää.....Ich,ond wo häsches...er, was i be gsi go schaffe... ich, ha doch gseit sölsch Brot brenge vom Beck..., er i cha ned emmer a alses dänke
26. Juni 2010, unser schönster tag....
|
|
|
|
|
|
23.09.11 10:09
Sonynicht registriert
|
Und trotz alle dem: mir liäbä sä eifach
Nach 34'343 gmeinsamä Stundä gäbä mir üs ds Ja-Wort
|
|
|
|
|
|
1 .. 44 .. 85 86 87 88 89 .. 405 .. 720
|