Bräute 2013 |
|
1 .. 500 .. 998 999 1000 1001 1002 .. 2380 .. 3757
|
|
|
10.12.12 08:15
Daninici10nicht registriert
|
Re: Bräute 2013
Guete morge zäme
@Lus: uh du häsch ja e spannends w-end gha. tönt super das chleid chas mir ungefähr vorstelle wies usgseht. sicher en traum. also nimmsch etz definitiv seb? und en schleier traisch au?
|
|
|
|
|
|
10.12.12 08:40
Sanisnicht registriert
|
Hallo zämä... yes! 1'000 Sitä und d Wäut dräit wittr...
@Brille: Auso ig tragä dür d wuchä dürä immer brille - für i usgang oder zum spörtlä tragi geng linsä....därum tragi o für z HZ d Linsä...
@Lus: ds tönt dr hammer! de bisch du dir itz ganz sicher weläs dst nimmsch?!
Bi üs isch i sachä HZ nix gangä... si chli am Adventszyt gniässä hei viu bsuäch und trinkä viu Glüähwy... mit si ja sowit eigäntlich mit fasch auäm nachä - därum ischs nid so schlimm we im momänt nid viu geit...
|
|
|
10.12.12 08:41
Lusnicht registriert
|
@elea I chader nachefüehle I gloube, üsi Müetere hei eifach no chli es anders Bild vore Brut, weises nid! I hamer ou gwünscht gha mis Mami sprachlos ds gseh weni ds Chleid anne ha, aber meh weder "mou, das isch schön" hani ou nid ghört I weis nid, vilicht erwarte mir eifach z vieu vone und si de enttüscht wemer die reaktion nid bechöme und die sändige im Färnseh wo d müetere und co. immer grad schluchzend zämebräche wenn si d Brut gsäh im Chleid bestärke eim haut enorm da drin wies "sötti" si. das das im wahre läbe vielfach nid so isch dänkt mer gar nid! I ha ou es uuu glitzerigs Chetteli anne gha u mis Mami het gseit: das passt de guet, schön! u mini TZ het gseit: das isch vieuu z glitzerig.... Meinige si eifach verschide u das söu ou so si. aber es darf nid si dasmer d meinig vom ander när nid akzeptiert. Hihi das mit dr Handtäsche hani müesse grinse: i wott nämlech ou keni, die isch eim doch im wäg?! Die par wenige sächeli chani sicher ar TZ ahänke und schlüssubund, buech und co chani ja am Hochzyt daheime lah Ladi nid la truurig stimme, i gloube, üsi müetre si sehr stolz uf üs und mir gfaue ihne egau wasmer am füdli hei, öb mit oder ohni handtäsche, mit schmuck oder ohni Schlussänlech isches üses Hochzyt wo mir üs müesse wohlfüehle!!!
|
|
|
10.12.12 08:46
Lusnicht registriert
|
@Sanis Ja i hamer u vieu Gedanke gmacht. Ds Chleid wo thun hani eigentelch sofort chönne "usschoube". Nachdäm i das z Riggisbärg ha agha isches kes Thema meh gsi! D Entscheidig isch eifach nume no gsi weles vo dene beidne: Das woni mi zerscht es müü wohler gfüehlt ha oder ds andere won ou wunderschön isch und i ufem föteli ganz anders und fiiner würke? Und i hamer scho immer e langi Schleppe gwünscht und die isch soooooo toll bim 2. Chleid Zerscht hani ou dänkt: Spitze? I bi doch nid 70gi gsi.... Aber es isch soooo schön
|
|
|
|
|
|
1 .. 500 .. 998 999 1000 1001 1002 .. 2380 .. 3757
|