| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 501 .. 999 1000 1001 1002 1003 .. 2380 .. 3757
10.12.12 08:52
elea 

Re: Bräute 2013

ou bow bi mer eschs au so gsi... i be scho 11 johr met mim frönd zeme und es esch klar gsi dass mer hürote aber trotzdem fendi esch doch sone verlobig öpis toll! und wonis mim mami gseit ha het si gmeint "ah schön!" ond fertig! i be baff gsi ond ha si gfrogt ob si sech ned freui ond si nome so "jo doch aber dasch för me scho lang klar gsi dass ehr hürotet".... si het recht aber trotzdemmm.... i due mi jetzt halt eifach a die schöne moment erenere wonis minere Schwegermueter gseit ha (si het brüehelt) ond minere TZ!

10.12.12 08:59
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ich ha gar kei grossartigi erwartige gha a d reaktione, drum bini au nöd so enttüscht gsi. sogar eher erfreut bi lüüt wo sich sooo gfreut händ und mers gar nöd erwartet händ.

mis mami isch im bruutmodegschäft gstande und hät gseit "also ich würd eh nüme hürate wenni mi namal müesst entscheide"... das isch natürli au super wenn grad es hochzitschleid ahäsch. d chefin vom lade hät denn au grad gseit, so sprüch well sie gar nöd ghöre :-)

10.12.12 09:09
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea
Hihi ja d Reaktion vom GG d Verkäuferin het gfragt was mim GG öppe würdi gfaue? de hani gseit: phuuu dä het ke vorstellige, däm gfaut öppe aues Bim GG weisi das är nid i träne wird usbräche wenermi gseht, sondern eifach seit: mou, das isch no es schöns!

I ha beidne gseit gha dasimer ehrlechi meinige wünsche aber äbe, derna e komentar hät mer sech chönne verchlemme. I hami zerscht zwüsche dene beidne chleider nid chönne entscheidi, beidi hei eifach öppis gha! Mini TZ hets nid verstande dasi no chli bedänkzyt ha wöue wüu für si isch klar gsi dases das isch wo ihre besser gfaut....
Plötzlech simer de ou gedanke cho, das weni mi für das Chleid entscheidi, disi enttüscht isch und umgekehrt. Aber stopp! es isch MINI Entscheidig weles MIS Chleid isch. I mues niemerem grächt wärde! Aber äbe, so Gedanke bruche eim scho

Mis Mami het mi eifach tuuret. Si het sech so gfröit gha für mitzcho und isch när bös gseit chli überfahre worde Aber mis Mami het am Schluss no gseit ihre gfaui beidi Chleider u es sigi scho so dass das woni itze usegläse ha mi chli fiiner machi. ihre het haut dr stoff vom andere so guet gfaue...

10.12.12 09:12
Bow 

Re: Bräute 2013

Jöh elea, dis Schwiegermami het brielt?! Das isch natürlich e Entschädigung
Mim Schwiegermami isch es im erschte Moment au schwer gfalle dFreud zeige, aber vo ihre hanis au so erwartet.
Aber wenn sich öper nid für euseri Hochzit und Planig interessiert und freut, den verzell i au nüt. Derfür wei mini Kollegine und mini Trauzügin immer wüsse was es wieder Neus git

@himbeer

echt krass de Spruch vo dim Mami

10.12.12 09:14
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer
Ja läk mir, dä spruch hätt si sech aso ou chönne verkniffe du! hihi das wär gloub ds letschte woni hätt wöue ghöre
und schön het d Verkäuferin grad zurgggeh!!

10.12.12 09:16
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

mini Schwigermueter het vor langer zyt mau gseit zu mim gg: du wärsch ja schön blöd z hürate wesi nid schwanger isch.... nätterwis isch das e Wuche vorem plante Hüratsatrag gsi
womer ihre vor churzem gseit hei dasmer hürate het si nume gseit: weiter würklech meh stüre zahle? si het sech när aber scho gfröit

10.12.12 09:18
elea 

Re: Bräute 2013

@bow, jo es esch soo schön gsi. mer hend eus jo ide ferie verlobt und si het eus de am floghafe abgholt. ond womer so bim auto gstande send hemmer so zo ere gseit es geht de no e grond zom astosse. und si so ganz baff "jä hetter di gfrogt?" ond ich "jo" ond de esch si mer ome hals gfalle ond het brüehlet! dasch wörkli ganz schön gsi!! so öpis hetti mer halt au vo mim mami erhofft...
jo bow i rede au vorallem met minere TZ öber d hochzit, wel si interesierts au emmer brönnen. anderi fröndine interessiere sech noll deför ond dene verzell i denn au nüt defo!

@himbeer fendi aber cool das d verkäuferin de in schotz gno hett ! recht het si nämli! i ha au scho so spröch ghört vo wege "wiso hürote der eigentli? zahlsch jo nome meh stüre!" de frogi mi ame, semmer di einzige wo no us liebi hürote und a das glaube? trurig...

10.12.12 09:24
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Ich werde meiner Mom an Weihnachten mein Kleid zeigen. Bin auch schon auf ihre Reaktion gespannt. Ich erwarte auch nicht so viel... Habe schon zu GG gesagt, dass ich sehr froh wäre wenn er mit käme. Natürlich nicht mit ins Brautgeschäft, aber mit nach Lörrach. Ich brauche ihn als Unterstützung... Traurig, aber wahr!

Momentan steh ich eh etwas auf Kriegsfuss mit ihr...

10.12.12 09:30
Bow 

Re: Bräute 2013

Hihi, ha grad am Wuchenend ghört dass es im Aargau ab 2014 Stürvergünstigunge für Verhüroteti Päärli git
Das cha me jo denn dene Lüt grad unter dNase riibe wo so Sprüch bringe

10.12.12 09:32
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

i chum gar nüme recht dezue zum mitlese vor de wiehnachte isch immer so stressig im gschäft

@Lus: find i super das so e chleid mit schleppe und en schleier traisch. au wenn "Nur" uf em standesamt hüratisch. i han ja au mis prinzessinechleid

@Eltere: i bi gad uf beidi nöd so guet zspreche. das weg de hz und mim vater wüssed ihr ja aber etz han i gad no puff mit minere muetter. sie het eifach s gfühl sie mue mi i de nöchi ha und dörf ja nöd wit weg zügle (mir reded da vo 15 autominute). hingege sait sie i söll chli mim zuekünftig entgege cho. das wür i ebe wenn mir uf sg zügle würed. er het denn e stuck nöcher is gschäft und er isch ja etz au de wo meh geld haibringt. und i het denn no fast weniger wit is gschäft wie etz. mir händ ebe mega pech mit de neue wohnig. isch zwar total neu aber die händ glaub d isolation vergesse ghörsch eifach alles. vo dem une und vo 2 wohnige nebeddra. also praktisch vo allne site

sry für de lang tex. bi gad chli gfrusted

 1 .. 501 .. 999 1000 1001 1002 1003 .. 2380 .. 3757
richtig   Zuletzt   eigentlich   schaffe   langsam   irgendwie   vorallem   natürlich   eigentli   Kollegin   gspannt   wirklich   bearbeitet   natürli   Problem   Zeremonie   himbeer   schnell   Hochzit   einfach