| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 502 .. 1001 1002 1003 1004 1005 .. 2381 .. 3757
10.12.12 09:57
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha das nimm ich mir fest vor elea... mir gwüssi iistellige eifach bewahre. aber denn denki amel wieder, eusi eltere sind ja au mal jung und idealistisch gsi und händ das zum teil au chli verlore über d jahre... ich hoff würkli ich cha mer gwüsse iistellige chli bewahre. aber wenn mer sischs bewusst isch isches sicher au eifacher.

guet gell mis mami isch ja eh nöd en mega fan vo mim schatz irgendwie und vo hochzite i dem fall au nöd, da chani au nöd riese begeisterig erwarte. d eltere vo mim schatz sind au nöd so emotional... aber ich glaub sie freued sich scho. sis mami wartet ja sit jahre uf en enkel, haha

10.12.12 10:01
elea 

Re: Bräute 2013

s loschtige esch dass sini familie sosch eher sehr troche esch ond ned so emotional und mis mami total gfüehlvoll esch ond weg jedem mogge-fortzt brüehlet. aber usgrechnet bide verlobig foht mis schwegermami a brüehel ond mis mami ned! vercherti welt ergendwie...
jo i hoffe au dasi mer die istellig chli cha bewahre. sösch mömer eus de eifach probiere zrog erenere wie mer eus gfüehlt hend womer ghürote hend... i denke mengisch au dor all das hochzitszüg beni di ganz zit sehr emotional und de vertreihts halt gwössi sache no weniger as soscht ame... en hochzitsvorbereitg esc auä chli wie en schwangerschaft do send sehr vell gfüehl ome ond do mönd di aneder cli ufpasse

10.12.12 10:01
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

mini eltere wünsched sisch au enkel. das scho. schräg oder?

10.12.12 10:04
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea: do häsch recht. isch echt ähnlich wie e schwangerschaft i bi sus scho recht emotional aber etz no meh und etz kurz vor de hz sowieso.

10.12.12 10:07
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ja min vater hät scho vor 4 jahr gseit er wär jetz langsam ready zum grosspapi werde... guet er hät sich würkli recht gfreut und "endlich!" grüeft wo mers verkündet händ...

und was ich halt amel au säge isch dass e ehe ja au d frau absichered wenn sie weniger als 100% schafft. stell der mal vor du schaffsch jahrelang nur 40% und denn gits e trennig. stahsch ja ohni nüt da und PK isch au halbe leer. usserdem isch binere ehe au s chindswohl gschützt, das isch ja wohl s beste argument... wenn mer sich mal gnau demit befasst merkt mer ebe dasses scho nöd s dümmste isch eifach z hürate :-)

10.12.12 10:14
elea 

Re: Bräute 2013

daninici, demfall besch du momentan "hochschwanger" met de hochzit! jetzt müsste alli extra lieb si zoder! :)
jo himbeer das stemmt! i denke ebe au före maa eschs doch besser so! im fall vonere trennig het er vell me recht (im bezog ofs chend) als ohni hochzit. klar muess er au zahle, aber wi gseit er het me recht deweg!
bi mer esch au no bez e grond gsi, dass min frönd vor paar johr en sehr e schwere töffonfall gha het ond woni es spital aglüte ha het me mer kei uskonft ge welli jo ned verwandt be. ha de müsse warte bes sis mami cho esch. i ha das so schrecklich gfonde und wet das nie meh erlebe. genau glich wetti au ned dass mi frönd so doof muss dete stoh well mer ned verhürotet send...

10.12.12 10:16
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

da isch aber mega herzig vo dim vater. mine wär glaub nur für d hz wenn i scho schwanger wär. aber da isch bi üs ebe no kai thema

nei und i denk mir sind üsi alli sicher das mir s richtig mached und hürated nöd eifach so. und wenns denn doch sött schief go (hoffemers nöd) chamer sich ja scheide lo.

10.12.12 10:18
elea 

Re: Bräute 2013

haha daninici das segi ame au.. em notfall chame sech jo loh scheide... tönt hert aber esch d realität.... :/

10.12.12 10:28
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ja mer weiss halt nie wa d zuekunft bringt gäll

10.12.12 10:41
Bow 

Re: Bräute 2013

So zum e chlie die negativi Stimmig ufhebe wo do herrscht:
Scheidig, Eltere wo sich nid freuet, etc....
Het öper vo euch scho e Termin bim Sigrist gha zum luege weg de Chilchedeko?
I triff mi drum hüt zobe mit eusem Sigrist und weiss aber grad gar nüm was en alles ha wele frooge
Villicht chönet dir mir helfe?!

 1 .. 502 .. 1001 1002 1003 1004 1005 .. 2381 .. 3757
eigentlich   natürlich   Kollegin   schnell   bearbeitet   gspannt   vorallem   richtig   eigentli   schaffe   Zeremonie   Zuletzt   irgendwie   wirklich   himbeer   Problem   natürli   langsam   einfach   Hochzit