| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 503 .. 1003 1004 1005 1006 1007 .. 2382 .. 3757
10.12.12 13:36
elea 

Re: Bräute 2013

so i ha au no grad e frog a euch. wie das metem nochname lauft und so esch mer klar aber jetzt frogi mi wegem heimatort. so vell ich weiss döf me sin eiget heimatort jo bhalte oder? wie eschs denn bide chend? chöme die automatisch de heimatort vom Maa öber oder dörf me wele vo wemm d chend de bechöme? ia ha drom e ganze e tolle im NE und mi frönd e ganz e doofe em SO! und wenni schon min welsche-nochname mues abge, weti wenigschtens e chliine teil vom welsche mine chender witer ge....

10.12.12 13:46
Bow 

@Mime
jo weiss halt au nid obs zfrüeh isch. Mir hei sGspröch mit em Pfarrer au erscht im Januar, ha aber trotzdem mol wele nochfroge wie das lauft damit i denn scho biz mehr weiss und au mit der Musik und Deko cha luege. Der Sigrist het emel grad Zit gha die Wuche. Die Chilche isch eh imene chliine Dorf vo dem her het ers glaub nid so stressig

10.12.12 13:56
Lus

nicht registriert

@elea
I vermuete es isch eso (bitte korrigiere wenn falsch):
Bhautet jede Partner si Nachname, hautet ou jede si Heimatort.
Nime ig dr Name vom Ma a, bechume i outomatisch ou si Heimatort, sprich i ha när zwe
I gloube nid dass när chasch wähle wele Heimatort das hesch, du bechunnsch sine eifach derzue.
Gmeinsami Chind hei när eifach si Heimatort.

10.12.12 14:02
Daninici10

nicht registriert

@elea: also i ha nacher 3 bürgerorte. mine und 2 vo mim schatz
i denk d chind wäred denn au alli übercho. aber sicher bin i mir do nöd

10.12.12 14:04
elea 

2 heimatort? das hani nonie ghört! guet mer esch eifach wechtig das min heimatort ned verschwendet! gopf höt am morge hani grad am zivilstandesamt aglüte und gfrogt wie das lauft wege de vorbereitig (ha gar ned gwösst wie onkompliziert da esch..) und de hetti doch au no rasch selle froge...

10.12.12 14:24
LucyLu 

Hoi Zäme

Klinck mich schnell ih da ich grad gester öpis glese ha.

Ich ha au bereits zwei Heimatorte (eine vom Mami LU, eine vom Papi ZH). Ab 2013 gits namal ä änderig:

Bürgerrechtliche Wirkungen ab 1. Janaur 2013

Jeder Ehegate behält sein Kantons- und Gemeindebürgerrecht.

Oder verstah ich da jetzt öpis falsches? Isch de Heimatort öpis anders we de Kantons-/Gemeindebürgerrecht? Chume nüme drus... Ha au mal gmeint mer bechunt eine vom Ehemaa däzue über als Frau (so das mer max. zwei Heimatorte hät).

Zuletzt bearbeitet am 10.12.12 14:24

10.12.12 14:28
elea 

da heisst jede bhaltet ganz eifach sin heimatort?
und ebe wele hend denn d chinder? beidi?

10.12.12 14:29
Daninici10

nicht registriert

i chum do gar nüme drus. i ha etz nur de vo mim vater und nacher ebe denn gad 3

10.12.12 14:31
LucyLu 

Hei elea

Ich bin da total überfragt!
Aber bi mir isch das ebä dazumal so gsi das ich eine vom Mami und eine vom Papi becho han. Evtl. chamer das wähle? Nei ich weiss es würklich nöd aber ha mich au nie mit dem Thema befast wills mich nanig so interessiert

10.12.12 14:34
elea 

jo wennd chender den mol beidi bechöme wer jo guet. ide letschte täg hani mer mega gedanke gmacht. wel ebe ich hane französische nachname und au de heimatort dete und has eigentli emmer cool gfondewenn mi alli gfrogt hend nach mim nochname und ond so. dasi de nochname vom fröndaneme esch för me vo afang a klar gsi. aber ergendwie hani de plötzli denkt, neue name... neue heimatort... plötzli chomi no en identitätskrise öber :) dorom wers mer schono wechtig öpis halt no zphalte... ond ebe i wet dass mini chender au mol e sone speziele heimatort hend und ned eifach sones Chue-Dorf en SO (aso nüt gege SO.....)

1 .. 503 .. 1003 1004 1005 1006 1007 .. 2382 .. 3757
langsam   schnell   irgendwie   Zeremonie   bearbeitet   schaffe   natürlich   Kollegin   richtig   Hochzit   einfach   eigentlich   natürli   himbeer   Zuletzt   wirklich   gspannt   Problem   eigentli   vorallem