| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 503 .. 1004 1005 1006 1007 1008 .. 2383 .. 3757
10.12.12 14:55
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Hallo Mädels

So mir heis gschafft.. über 1000 Sitene und kei Weltuntergang im Forum...:-)

Ha chli nocheglese, aber nid alles, ha es mega strengs wucheend gha, mit christchindlimärt, Polterobe etc...

Aber:

@ Lus so schön hesch dis Kleid gfunde.. ha mega freud für di. und es duet mri au leid hei sich die 2 nid verstande, aber si hette sich chli chönne zämme risse.. Nimm eifach nur öber mit bim Abstecktermin!

Heimatort: so wie igs verstande ha, bhaltet ab em 2013 jede sin udn nimmt im andere sin nid a! So stoht au uf dr Site vom Bund fürs Neue Namens- und Bürgerrecht GSetzt ab 2013...
http://www.ejpd.admin.ch/ejpd/de/home/do...2012-04-23.html

@me oh di letschte dag si für mi ganz wichtigi entscheidige gfalle.. Also: am Donnstig bi ig goh probefrisiere.. Si isch eifach Traumhaft worde, genau so wie igs ha welle.. d Frau wo nebe mir gsi sich het mi ganz schüch gfrogt öb mi würd mol zu ihre chere es sig soo schön (Lustigerwis ha se am Märt atroffe und si het mi erkennt und nomol gseit, dass d frisur so schön isch..) Mach mole s Föteli dri, aber ha uf em Iphone.

Denn ha ig au no d Sängerin buecht, aber mit mene Schreckmoment. Wo se gfrogt ha ( isch e bekannti vo mri us chindertage), luegt si im Kaleder noche un d seit so, he ha di Hz jo scho igschriebe.. aber denn luegt si und het denn scho e anderi HZ.. bi grad am Bode zerstört gsi, aber si het gmeint si dech das absäge wills i mir jo scho im Summer zuegseit heigi udn si mi soo guet kennt und mir de Wunsch will erfülle,... es duet mir jo leid fürs andere Päärli aber die kenne si nid und ig ha halt shco en bezug zu ihre, und will mir jo scho lang das abgmacht hei... s Dumme isch nur, mi Schwoger het bi derä Brut au sötte Fötele und het scho weg mir miesse absäge... hoff nid das chunnt no sowyt mit ihre wie bi Bride Wars :-) neinei, glaub jetzt chömme mir nüm endand id Queri..

so und denn no zu denä Brütlis wo chli stress mit de Eltere hei oder eifach anderi Asichte.. ig find wichtig, dass meh sis eigene Lebe het und s so macht wies für ein stimmt.. Klar es si d Eltere aber glich.. und vo eltere erwart ig au dass si hidner dä entscheidige vo de Kinder stöh, egal öb guet oder shclecht udn recht......

Sorry füre lang text!

10.12.12 17:18
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha da händ mers praktisch, mir händ beid de glich heimatort. hetts recht schad gfunde wenni de hett müesse abgeh...

11.12.12 10:33
Bow 

Re: Bräute 2013

Es isch so totestill hüt... Was ischa u los?

11.12.12 11:35
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha gell mega lustig, es git täg wo mer nöd nachunnt mit läse und denn gits wieder täg wo schinbar niemer ineluegt :-)

11.12.12 11:52
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hihi i bi grad froh louft nüt, ha nämlech grad gaaar ke zyt hüt zum läse S louft extrem hüt im Büro, d Zyt louft mer devo
Wünsche aune e Guete!

12.12.12 07:21
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Mörgäli zämä!
Hoffä dir heit so wit ä guäti wuchä gha.

Bi üs louft HZ technisch grad nid viu därum hani o nid viu zum schribä.

Schöns Tägli und bis gli

12.12.12 07:57
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme..
mer hend höt zobe s erste gspröch met em fotograf, mol luege wis lauft.. :)
ond gester hani grad echli e doofi nachrecht becho vo minere TZ. si esch letshcti mol of emne geburi fest gsi ond det esch e sänger met enre gitarre ufträgge (genau das womer sueche). ond mini TZ esch di bescht und het natürli grad nach ehm sim chärtli gfrogt und gfrogt ob er au of hochzite spellt ond so (si esch super). und de hani scho freud gha dass mer e musiker hend.. ond jez het si mer gester gseit das werd auä nüt met dem. de sig anschinend recht berühmt, het au e CD und e prix-walo gonne ond so... das heisst mer chöne eus de nie und nimmer leischte naja mömer halt witer sueche...

12.12.12 08:21
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Fragen kannst Du doch mal? Vielleicht ist er gar nicht so teuer wie ihr denkt.

12.12.12 08:28
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea
i schliesse mi ar toluwu ah. Frage choschtet nüt und vilicht siter ja när positiv überrascht?

12.12.12 08:33
elea 

Re: Bräute 2013

jo stemmt eigentli......
hend er schomol öpis vo dem ghört? er heisst Marco Kunz.

 1 .. 503 .. 1004 1005 1006 1007 1008 .. 2383 .. 3757
bearbeitet   wirklich   richtig   schaffe   gspannt   vorallem   schnell   eigentli   irgendwie   Zuletzt   himbeer   einfach   Problem   Hochzit   Kollegin   eigentlich   Zeremonie   langsam   natürli   natürlich