| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 504 .. 1006 1007 1008 1009 1010 .. 2384 .. 3757
12.12.12 10:59
himbeer 

Re: Bräute 2013

guet emorge ihr alli!

ja mir sind au zvierte im büro und je nach dem machi so telefon au imene leere ruum oder so... oder sogar im stägehuus usse. muess amel nöd grad jede alles wüsse. ich muess nachher no 2 restaurant reserviere für esse mit kollege die und nächst wuche, nöd mal das wotti da mache, haha.

im radio händs gester au gseit in züri und winterthur seged all termine hüt usbuecht gsi i de standesämter. und i de ziitig isch gstande au d geburtsabteilige i de spitäler seged au voll... viel eltere leged de kaiserschnitt grad extra uf hüt.

12.12.12 11:01
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea
Hihi i gloube nid, dass dr 12.12.2012 de manne besser im Chopf blibt Mi GG het nume gseit, er sigi froh dass mir im August hürate, de sigi aui Festli und Täg (hei beidi Geburi im August, üse Jahrestag isch denn, etc.) grad i eim Rutsch düre

I bi ou e Glägeheitsrouchere, da i aber guet ufs rouche cha verzichte wirdi am Hochzyt vorussichtlich nid. Irgendwie gseht das eifach komisch us... und so wieni mis Glück kenne würdi mer no grad es Brandloch is Chleid brönne.... macht zwar nüt wüu spetischesn bim Ässe wirds Fläcke gäh

Bi mir im Büro weises drum fang mini Arbeitskollegin, schüsch no niemer. Wirdes wahrschindlech erscht am Wiehnachtsgspräch säge U de wärs grad chli offesichtlech we mi chef (er het sini Bürotüre immer offe) würdi ghöre wieni frage wägem ga fötele am HZ

Mi GG het übrigens geschter ar Sitzig vor Musig üses HZ-Datum düregäh und si heis offiziell ufgno aus Musigalass, sprich: D MUSIG WIRD CHO SPILE

12.12.12 11:03
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer
Aso das mit hüt hürate chani guet verstah, isch haut scho es speziells, einmaligs Datum
Aber wesi de äxtra d Chind wei hole hüt nume wüu dr 12.12.2012 isch, finids chli speziell.. Klar, wenn dr Termin eh grad itze wäri isches ja nid schlimm. Aber wesise de da z früeh wei hole...

12.12.12 11:09
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

@elea
Das freut mi! Da fallt eim doch grad e Felsbrocke vom Herz odr? :) So öppis isch mega belastend, weiss ich jo sälbsch...

@Ziggi
Also nei... Ich bi/war selbsch Raucher, abr a dem Tag (abgseh drvo dassi nögscht Johr nüm wett rauche.. ha dies Johr im Juni ufghört und erscht bi dr Kündigung wiedr afo... -.-) wird ich e Tüüfel tue und rauche. Wie gseht das denn us? Da cha mer sich doch mol zämme risse. Isch jo nit eso dass rauche läbesnotwendig wäri ;) Und wenn denn würd ichs irgendwo hinte use mache, abr doch nit uf ere Kutschfahr wo alli luege...

Hani scho vrzählt dass ich jetzt endlich mini Schueh ha? :D
http://verasposa.com/Brautschuhe-Rainbow-Larissa

Aber Schmuck hani gliich no keine... :(

12.12.12 11:14
elea 

Re: Bräute 2013

jo da wegem kaiserscnitt hani au ghört. aso das fendi gsponne. und mi wörds de ergendwie störe wen mega vell anderi au am gliche tag geburi (oder hochzitstag hend) wie ich. de eschs jo de gar nüt me speziells...

@rauche. jo i gsehts genau so lady, me set sech doch echli chöne zeme riise. ond ebe inere kutsche. das gseht jo schrecklich us. wet uf gar kei fall es föteli vo met im brutchleid met enre zigi ide hand... nenei do gangi de (wenns onbedengt muess si) hender restaurant ines donkels eggli :)

@lady, jo be froh het mi frönd jez da eifach so entschede. ond ebe wenn sech mi koleg wochelang ned meldet muss er gar ned öberrascht si dass ich ehn ned ilade...

öbrigens schöni schueh! gsend bequem us!

12.12.12 11:16
elea 

Re: Bräute 2013

@lus, ich ha em büro au no nüt gseit. nome de ganz enge kolege. de andere ond de chefe o nix. wel nöchst johr em Mai hürotet no eini und die schnörret non stop vo erere hochzit und me nervts total. wet ned dass die de emmer zo mer chont öber hochzite go rede... neulech esch wetzig gsi de hett si mer wele tipps ge för wenn ich de mol wörd hürote. de hani nüt gseit aber för me ennerlech so denkt , hihi wenn du wösstisch

12.12.12 11:27
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hüt isch ja sletscht datum wo so speziell isch

@Lus: i mag au luege. ha das amigs chöne i de whg wo mir vorher gwohnt händ. döt ischs standesamt gad paar hüser witer gsi. isch amigs mega interessant zum luege

mir händ ja fast sglich daum. nur 2 zahle umgekehrt

@Me: i has gester endlich gschafft zum d strüssli bstelle. i han aber au döt nöd gsait um was goht. min papi holt döt amigs strüss für mis mami. das wär zu gföhrlich. denn verplappered sich die no


@Zigis: gseht halt nöd gad so schön us im hochzits-chleid. find i schad, v.a. wenns gad alli gsehnd

12.12.12 11:31
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@LadyWolverine
Wow die Schue gseh de härzig us und si vorallem äue uuu bequem!!!!!
I wett de ou öppis i dere Art Gfalle mer sehr!!!
Hmm wägem Schmuck.. Hesch scho bim Rhomberg gluegt? Die hei äxtra Brutschmuck. Oder ime Brutlade, dete heisi ou vieu uswahl und het mi nid mau tüür dünkt!

@elea
Mir si ja itze de grad 1 jahr verlobt und es heis bis itze die wenigschte gwüsst. I ha eifach die wichtigsche Sache scho wöue organisiert ha und nid när vo aune Tipps becho was besser wäri etc. So chani säge: du, es isch scho resereviert
Und äbe so frage wie: was hesch scho, muesch nid das, wetisch nid so... da chani verzichte Bi zwar froh um Tipps aber nid zuviel des Guten

12.12.12 11:42
elea 

Re: Bräute 2013

@lus jo dasch natürli au en guete grond. tipp nemi gern ah aber wenns de zvell send... :/
jo ebe die paar vom büro woni sehr gern mag und au mol öpis privats mache, dene hanis gern gseit, aber de andere wetis so lang wie möglich ned sege. da goht die gar nüt a
ha zom teil au no koleg/ine wos nonid wüsse. segs halt au lieber persönlich...

12.12.12 12:11
Bow 

Re: Bräute 2013

Gseh das au so im Gschäft. Has de engste Kollege gseit und de Rest interessierts wahrschienlich eh nid so. Denn muess is au nid lutstark useposaune

Ha übrigens grad es Mail becho vo weddix: bi zoge worde im Adventskalender und ha jetzt e Persönlichkeitsanalyse gschenkt becho

 1 .. 504 .. 1006 1007 1008 1009 1010 .. 2384 .. 3757
Problem   natürli   schnell   irgendwie   bearbeitet   richtig   natürlich   Zuletzt   himbeer   vorallem   wirklich   eigentlich   Hochzit   eigentli   einfach   Zeremonie   langsam   gspannt   Kollegin   schaffe