| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 506 .. 1010 1011 1012 1013 1014 .. 2386 .. 3757
12.12.12 18:39
Bow 

Re: Bräute 2013

@steffi84
Würd denn au gern wüsse wie sTreffe mit em Pfarrer gsi isch Mir hei euses im Januar

12.12.12 18:51
steffi84 

Re: Bräute 2013

Jo ich schrieb sicher ä kurzes Feedback.

He Frog: Wie mache dir das? Ich bi am Mentig gsi mis Chleid goh ussueche. (das isch natürlich dr absolute Börner gis... ) Mis chleid het ä hell brune Gürtel. Jetzt sött ich jo mim GG ä chli ä astoss geh in welli richtig d Farb vo siem Azug sött goh aber ich wött uf kei Fall zviel verrote und mit go ussueche möchti nit und darf i au nit... Was heit ihr euchne Männer gseit? Mi Schatz würd ebä gern inä anderes Gschäft wie "mis Brutmodegeschäft" wo ich mis Chleid här het???

12.12.12 19:19
Mime 

Re: Bräute 2013

@steffi: zeig doch dis chleid oder wenigschtens es föteli drvo am TZ oder eim wo mitgeit dr azug go ussueche? oder wenn du mitgeisch, nimmsch s föteli mit und zeigsches dr verchöiferin... und vilech chame am soum vom gürtel e chlini stoffprob oder so useschnide, damit dr farbton/ stoffart stimmt?
angeri frog: isch das scho di brutstruss i dim avatar? bi drum im momänt chli strussfixiert... (ha immer so phase: chleid --- frisur --- struss ---... )

12.12.12 19:35
steffi84 

Re: Bräute 2013

Sali Mime

Nei das isch nit mine... aber ich chönt mir so öbis vorstelle. Und ich ha das Bild so schön gfunde

12.12.12 22:24
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Liebi Steffi

Also mi schatz wer zwar nid fargebunde aber ig ha ihm eifach gseit was mir gfallt und was nid... I sim tz ha igs au gseit... Guet zu brun passt jo viel aber was du chasch mache isch ihm eifach d krawatte chaufe i dem farbton.. Entweder schnallt ers oder nid.... Und seisch eifach du hetsch gern dass er die treit.

Vo wo bisch du? Au vom baselbiet?

Liebs griessli

13.12.12 07:24
valey 

Re: Bräute 2013

Morge Mädels

melde mich au wedermal
da ich kei benachrichtigunge meh bechume kei ahnig wieso hani ned grad alles chönne medverfolge

@Steffi
cool hürotisch au am 24.8. Bad Bubendorf isch echt schön be au scho gsi

@Nici
bi dir gohts nur no en woche und 1 täg
hesch jez scho zit ka zum chli nervöös werde? hehe

@ all andere Brütlis
wie laufts bi eu alles guet?


Ich ha ned i de letscht zit ned eso vel HZ mässigs chönne mache
meega vel los im gschäft...
be froh wenn endlich 2012 dure isch de hani weder richtig ziit und januar zum iladige verteile :D
sett endli mal med beidne trauzüge zemehocke
de eint weis gar ned richtig wie wo was..

13.12.12 07:29
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Guete morge ihr Liebe

hi valey
ja am sunntig han i mal so en chline aflug vo panik gha ob i au würklich alles han und alles erledigt han und so. tja sus gohts

find i guet das ihr im januar d iladige verteiled. da isch irgendwie kein schöne monet, also find i, isch immer so trist und denn sone iladig übercho isch doch mega

13.12.12 07:34
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

I chum au kai benachrichtigunge meh über

13.12.12 07:35
valey 

Re: Bräute 2013

Und hesch jez alles nici? :)
Tiffany Shooting stoht au? hehehe.. find das ebe soo cool..

ja weg de iladige hend ebe denkt so endi januar geh oder eso..

13.12.12 07:39
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

i glaubs mal. mir gönd das w-end nomol alles dure und tüend sicher scho mal d sache richte
mir schaffed ebe beidi no bis am donnstig abig
Ja sit gester wüssemer definitiv das mir dörfed dine fötele. sogar im obere stock mit allem tüüre schmuck.
es wüssed au scho alli agstellte bscheid

da isch guet. im dezember händ eifach alli zviel stress oder sind eifach zgstresst do chan so e iladig liecht untergo. find da immer so schad. eigentlich sött mer um die zit alles chli locker neh und d vorfreud uf d wiehnachte gnüsse. aber ebe isch bi üs im gschäft ja au so das alli no stressed und alles no sött vor de ferie fertig werde. drum chum i au nüme dezue zum gross mitschriebe

 1 .. 506 .. 1010 1011 1012 1013 1014 .. 2386 .. 3757
Problem   schnell   Zeremonie   langsam   schaffe   natürli   natürlich   einfach   wirklich   Zuletzt   Hochzit   Kollegin   himbeer   richtig   gspannt   vorallem   bearbeitet   eigentlich   irgendwie   eigentli