| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 507 .. 1011 1012 1013 1014 1015 .. 2386 .. 3757
13.12.12 07:49
valey 

Re: Bräute 2013

woow soo cool daser au im 1 stock chönd fötele...
asoo d fötelis denn do poste gell :D hehe ben gpsannt..

jaa momentan beni au ned eso in HZ stimmig
ebe im gschäft voll de wiehnachtsstress.. denn no alles fertig müesse mache bis endi next week
und all gschänkli noo.. und emmer so vel schaffe.. aber ja goht alles dure :D

im januar gohts de bi eus richtig witer
ebe probeesse.. iladige verschicke.. kleider für brutjungfere sueche... 2. gspröch med pfarrer

:D

jetz mal chli pause..

13.12.12 08:12
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ja natürlich valey

du häsch ja viel wichtigi pünkt scho erledigt do chasch ruhig mal e pause mache. da isch ebe au de vorteil wenn früeh afangsch plane. so chunsch nöd in stress und muesch alles uf eimol mache

13.12.12 08:12
himbeer 

Re: Bräute 2013

bi eus isch au grad chli pause in hochzitssache. am 28. dezember chönd mer no d ring go aluege wo eus interessiered, das isch no schön. susch lahni jetz eifach mal alles ligge bis mer im 2013 chönd säge "mir hürated DASJAHR" und nüm nächstjahr :-)

gschänkli muessi au no organisiere und mir gönd ja am 21.12 au no ane hochzit im usland... für das muessi no packe und luege dasi alles ha. zum glück sind d fiirtig dasjahr entspannt, mir essed 4 mal hinterenand uswärts, haha... sehr guet iigfädled :-)

13.12.12 08:35
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer: so guet musch nöd selber koche. mir händ üs entschlosse das mir am 23.12. zerst zu de eltere gönd nach em uschecke im dolder (min vater het geburtstag) und am abig gad uf arosa und paar täg döt bliebed. do hämer schön üsi rueh bis am 26. denn chömed d eltere denn ufe und evtl findemer denn en passende moment zum üses gheimnis lüfte

13.12.12 08:45
himbeer 

Re: Bräute 2013

ui spannend... da muesch denn unbedingt verzelle wies glaufe isch!

ja mir chömed erst am 23. zrugg vo de hochzit, denn 3 täg familiefiire, denn en abig mit de nachbere... und am 30. gönd mer no uf zermatt über silvester.

ich hoff jetz nur ich chum de 21. no frei über demit mer einigermasse staufrei chönd uf österrich fahre...

13.12.12 08:54
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zämmä!

@Daninici
He so toll... jetzt isch ei wichtitige hocke au gmacht.. Freut mi mega für di und vorallem freu ig MI uf dini Föteli... weisch wie viellicht dörfsch so es Collier jo probiere:-) würd jo passe zu dim Ring..

Ig ha s au soo streng, chum zu nüt.. mind. intressiert sich mi Schatz jetzt endlich richtig für d Hz.. gester het er vorgschlage mol en Städtetrip zmache um goh ring aluege statt nur bi 123 gold.-. Het en galub umghaue wo em dr Pris gseit ha vo min Wunschring... Aber jetzt isch er recht motiviert, er frogt sogar nach dr Gästeliste :-) èber wiehnacht/Neujohr muess chli öbis goh, mit em DJ hei mir s Gspröch und luege weg dr Belüchtig und wie Stuhle im Saal.. den Chärtli fertigmache und im Januar/Feb. sobald mir dr Teolog hei oder was au immer sötte si usse.. Wett aber no ad Marinatal uf Basel, viellicht ergit sich dört öbis...

13.12.12 08:56
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@Himbeer
Hesch du jetzt öbber wo euch traut? Gäll, hesch doch mol vorgha öber us em Fründeskreis zneh?

13.12.12 09:09
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

steffi84:
Jo ich schrieb sicher ä kurzes Feedback.

He Frog: Wie mache dir das? Ich bi am Mentig gsi mis Chleid goh ussueche. (das isch natürlich dr absolute Börner gis... ) Mis chleid het ä hell brune Gürtel. Jetzt sött ich jo mim GG ä chli ä astoss geh in welli richtig d Farb vo siem Azug sött goh aber ich wött uf kei Fall zviel verrote und mit go ussueche möchti nit und darf i au nit... Was heit ihr euchne Männer gseit? Mi Schatz würd ebä gern inä anderes Gschäft wie "mis Brutmodegeschäft" wo ich mis Chleid här het???

Hi Steffi

an meinem Kleid ist auch ein beiger Gürtel. :) Ich habe vom Gürtel nach einer Stoffprobe gefragt und diese bekommen. Die hab ich dann GG gezeigt. So sieht er die Farbe, weiss aber nicht was es ist. Fände es drum auch schön, wenn er irgendetwas farblich passendes dazu hätte.

13.12.12 09:14
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@schmetterling: merci bin gspannt wies denn wird. werd mir aber scho chli komisch vorcho mit mim chleid döt ine
ja i ha denn a dem tag fast nur tiffany schmuck a bis uf mis schöne armband wo denn endlich zum isatz chunt

hey cool. nimmt mi wunder was ihr für ring ussueched
du häsch ja no einiges vor i de ferie

13.12.12 09:36
himbeer 

Re: Bräute 2013

@schmetterling: ja bi eus macht de TZ trauig, das isch aber scho lang abgmacht... glaub d elea hät doch no öper gsuecht gha bis chürzlich.

@daninici: ja ich hett mega gern so memoire-ring (also für mich), die gfalled mim schatz au mega guet. ich hoff sie gsehnd au in echt so guet us wie im prospekt :-) ja ich ha immer volls programm a de fiirtig, aber mer ligt ja au viel fuul ume, haha. ich schaff sogar am 24. am morge no und au zwüsche de fiirtig.

 1 .. 507 .. 1011 1012 1013 1014 1015 .. 2386 .. 3757
eigentli   gspannt   richtig   langsam   Problem   Kollegin   einfach   himbeer   natürlich   bearbeitet   wirklich   Zuletzt   vorallem   natürli   schnell   eigentlich   schaffe   irgendwie   Hochzit   Zeremonie