| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 507 .. 1012 1013 1014 1015 1016 .. 2387 .. 3757
13.12.12 09:45
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer: die find i au de hammer. ihr finded sicher was schöns

so wirds nie langwilig
mir nehmeds easy. was i denn eifach mache mue isch alles umschriebe und evtl müemer wohnig sueche wenns mit em loft nöd klapped (sött hüt uscho). leider müemer ebe wieder umziehe. die wohnig etz het papier-wänd chönt mer meine

13.12.12 09:59
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@himbeer mir werweise ebe au öb mir nid doch öbber us eusem "Kreis" nehme... mi Schatz het gern mi Unkel, aber er het so öbis noni gmacht und isch selber nid verhürotet :-) Er lebt in wilder Ehe mit minerä Tante Denn het ig no d Früdnin vo mim Mami uf dr Liste si isch ebe die ersti gsi wo erfahre het dass mir eus verlobt hei. sie wohne z Lenk und mir hei eus dört verlobt (hei bedie ganz e starki verbindig zu dr Lenk) ... si eifach unschlüssig.. sötte eus aber langsam entscheide.

@Daninici
jo klar denn passisch jo perfekt i Lade.. he und weisch wie die ufregig dört wenn e Brut im Prinzessinekleid chunnt.. isch sicher au für d Kunde mega speziell! und zwüsche all dene Brilliante:-)

13.12.12 10:13
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@schmetterling: händer die beide denn scho mal gfrogt obs das mache würed? i denk da spielt doch kai rolle ob mers scho gmacht het oder selber ghürate isch. i find da schön wenn eu öper traut wo eu nöch stoht

das wird mer öpis mir händ vor nach de trauig in tiffany zgo. also bin i denn gad 2 x voll nervös
bi mi da gar nöd gwöhnt so im mittelpunkt zstoh

13.12.12 10:30
himbeer 

Re: Bräute 2013

@schmetterling: haha ich find wildi ehe eigentlich super, es zeigt doch, dasses nur drufah chunnt, das mer sich liebt. ich find das wär doch de perfekti botschafter :-)

13.12.12 13:57
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

jo mim Papi si site isch nid grad hürotswillig....eigentlich isch nur er ghürote, und die anderi schwöschte rhet nur will si hei welle adoptiere. Dr Rest lebt in wilder Ehe! jo er wer ebe Psycholog und mi Schatzt chas mega guet mit ihm... zum Glück gseh mir eus jo am 28. denn chönne mir das Thema mol aschniede!!

@Daninici jo das glaub i dir! weisch wie die Lüt alli luege vorallem muesch jo denn schön i dr stadt ummelaufe :-) Eimol dörf meh doch im Mittelpunkt stoh, stell mir das ganz bsunders vor...

13.12.12 13:58
elea 

Re: Bräute 2013

@schmetterling, gebe au no min senf dezue :) i wörd jez velecht ned grad öper ne wo scho 2 mol gscheede worde esch, dasch velecht di falscht person zom öper troue. aber ob di onkel verhürotet esch oder ned spellt doch ke rolle! wildi ehe zellt för mech ned weniger as en rechtlichi ehe! ond wenn er sech das trout euch z troue den wördi meine: go for it! ;)

13.12.12 14:08
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@elea bi um jedi meinig dankbar.. ebe denk mir au und das dörf jetzt niemer falsch verstoh, aber e kath. Pfarre het jo eigentlich kei Ahnig vo Beziehig und Liebei (also offiziell emel) also nimm i doch lieber öbber wo weiss vo was mir rede und um was es goht?! Will eus gohts jo nid um e sege!
Glaub sprich ihn mol a:-) Merci!

13.12.12 14:24
elea 

Re: Bräute 2013

jo da metem kath. pfarrer hesch du so gseh voll und ganz recht! und im prinzip muess er jo euch au ned erkläre wime en bezihig füert (das hend er jo bes jetzt au guet elei gschaft ) es goht doch eifach drom schöni und persönlichi wort zfende so dass di trauuig e onvergässliche moment blibt!

13.12.12 14:31
himbeer 

Re: Bräute 2013

das chani voll und ganz unterschribe elea :-)

13.12.12 14:33
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Leider isch das mit em Schloss Kiesen fürs Fötele nüt Ha grad es Telefon becho. Si weis verkaufen und drum chanermer ufe August use ke Zuesag gäh Naja itze muesi dä Chaschte äue no säuber choufe De wäri z Problem los
Naja luegemer witer. I bhautes emu chli im Oug u weni weiss wärs kouft het schlani grad zue und frage nomau

 1 .. 507 .. 1012 1013 1014 1015 1016 .. 2387 .. 3757
Kollegin   richtig   schaffe   vorallem   schnell   bearbeitet   einfach   natürli   irgendwie   Problem   himbeer   Zuletzt   Zeremonie   wirklich   natürlich   gspannt   Hochzit   eigentli   eigentlich   langsam