| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 508 .. 1014 1015 1016 1017 1018 .. 2388 .. 3757
13.12.12 15:41
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

I bi äbe e Typ Frou wo d Ringe immer verlürt bzw. verleit Irgendwenn und irgendwo chöme si de aube scho wider füre aber weni itze e Ring für 2000 hätt würdi äue chli Panik loufe
Üse TZ isch dr Meinig, dr Ehering dörf mer NIE abzieh, aso nid zum ga dusche, nid zum schlafe, eifach NIE. Das chanimer gar nid vorstelle!
Er mues eifach schön si, weles material ischmer eigentlech egal.

13.12.12 15:51
Daninici10

nicht registriert

@schmetterling: da isch denn süess wies dini eltere gmacht händ. mega schön

also mini eltere händ goldigi. da isch do halt total modern gsi. mis mami het en scho länger nüme und min papi het en gar nie trait. de liet inere schublade. guet wär au do zum schaffe nöd so guet gsi en ring zträge. aber i finds glich schad. min schatz chan zum schaffe au kein schmuck träge lait denn aber am
w-end und sus immer zu jedere glegeheit a

13.12.12 16:02
Daninici10

nicht registriert

@Lus: min schatz i söll min verlobigsring nie abziehe. aber zum putze chan i de doch nöd alo. dihai putz i ohni handschueh. selbt wenn platin nöd so empfindlich isch. zum putze mue er eifach ab. zum dusche vergiss is mengmol zum en abtue. aber seb macht nix händs do im tiffany gsait gha

13.12.12 16:13
Lula 

Hoi zämä,

ha da gad mitgläse wäg am abzieh vo de Ringe
Zieht ihr die regelmässig ab? Aso zum Dusche, Koche, Putze, etc?

I zieh mine nume gad ab wenn i was am knäte bi, da mi Ring Rillene dine het, bim Gartnere ohni Händsche u ganz säute bim Putze...

13.12.12 17:28
himbeer 

ich ziehnen nie ab usser ich putz öpis. aber zb abwäsche oder so machi mit, dusche, schlafe au. eigeentlich chli untypisch für mich, ich ha früener schmuck zum schlafe immer abzoge. aber ich fühl mi irgendwie nackt ohni

d memoire ring vo happiness sind ebe gar nöd mal so cheibe tüür wie ich das erwartet hett. guet es chunnt natürli extrem drufah wieviel stei mer drituet und welli steigrössi das mer hät.

de wissgold-ring mit eim 0.12ct stei isch ab 2000.- und 6800.- mit 11 stei.
de mit 0.045ct stei isch ab 1300.- au mit eim stei, mit 24 stei wär er denn insgesamt 6500.- .

nachfasse lah isch de stei inkl. fassig 400.- oder 185.-

also wenn mer en schmale nimmt mit wenig diamante (was ja sinn macht bim memoire, da mer de ja nöd unbedingt scho voll muess chaufe :-)) isch mer ab 1300.- debii.

aber klar gits au günstigeri... mal luege wie mer eus denn entscheided.

13.12.12 18:56
steffi84 

schmetterling84:
Liebi Steffi

Also mi schatz wer zwar nid fargebunde aber ig ha ihm eifach gseit was mir gfallt und was nid... I sim tz ha igs au gseit... Guet zu brun passt jo viel aber was du chasch mache isch ihm eifach d krawatte chaufe i dem farbton.. Entweder schnallt ers oder nid.... Und seisch eifach du hetsch gern dass er die treit.

Vo wo bisch du? Au vom baselbiet?

Liebs griessli

Jo bin i. Du au?

13.12.12 19:21
steffi84 

Hallo zämmä

I ha grad euchi diskusion wäg dä Ring glese. Mir gohts au ä so. Ich wött für das eigendlich au nit meh als 1500.- umgeh. Mi Schatz cha dr Ring no eher a ha wie ich. Ich bi Physiotherapeutin und bim massierä chan ich dä nit aloh. Us dem Grund han ich Angst ich chönt min verlierä. Bi uns in dr Parxis ligt immer wieder dr Ring vo dr Praxisinhaberin umä und mir anderä legedä ihre wieder is Fächle... ICh chönt mir vorstelle, dass das bi mir au no so lauft

13.12.12 20:08
steffi84 

Bow:
steffi84
Würd denn au gern wüsse wie sTreffe mit em Pfarrer gsi isch Mir hei euses im Januar

Sali du

He Esse mitem Pfarrer isch mega cool gsi... Isch ganz ä unkomplizierte, erliche Typ wo nit s Gefühl muesch ha du muesch die verstelle oder genau über lege was dä seisch. Er akzeptiert dieni Meinig seit aber au klar was er für Vorstellige het und wie er das so handhapt mit Trauige.
Mi GG het ihn gfrogt öb er scho mol bimenä Päarli gseit het, dass er sie nit traut. Er het gseit das heig er scho 2x gmacht. Ich ha das no guet gfunde, well er gseit het wenn er s Gfühl het, dass es Päärli völlig falschi Vorstellige het oder sich nit bewusst isch was das heisst hürote, dass er den kei Trauig macht.

Find i ä gueti Istellig... Das sind nämli denn die wo sich nach 2 Johr wieder lönt loh scheide und d Scheidigsquote stiege lönd

13.12.12 22:17
schmetterling84 

@steffi
Jo, aber so wie ig gseh ha i dim profil(erst nach dem di gfrogt ha) grad us em andere egge....

Ig find me sött dr ring nach em bedarf chaufe, find halt wer en immer treit, sött au hochwertigs material ha, oder emel robuschts... Ig wird min immer trage so wie dr fründschaftsring, zieh en nur ab zum teig knete oder icreme.... Fühl mi sooo nackt ohni ihn, dr verlobigsring zieh i immer ab zum schlofe, dusche, putze.. Ha anst verlier en süst!

14.12.12 07:41
Bow 

@steffi84
Freut mi für euch dass der Pfarrer e guete Idruck gmacht het. Vor dem hani nämlich au e biz Angst. Mir kenne ihn jo nid und wenn bim Gspröch use chunnt das er komplett anderi Vorstellige het wie mir, denn wüsst i nid wie ni ihn söll loswerde
Miesset dir jetzt öpis vorbereite; het er euch Ufgabe zum erledige geh?

1 .. 508 .. 1014 1015 1016 1017 1018 .. 2388 .. 3757
wirklich   Hochzit   natürli   natürlich   einfach   Kollegin   schnell   himbeer   Problem   irgendwie   eigentlich   gspannt   Zuletzt   Zeremonie   bearbeitet   schaffe   richtig   vorallem   eigentli   langsam