Bräute 2013 |
|
1 .. 509 .. 1016 1017 1018 1019 1020 .. 2389 .. 3757
|
14.12.12 09:13
toluwunicht registriert
|
Re: Bräute 2013
Ich ziehe meine Ringe (Verlobung- und Freundschaftsring) nur zum kochen, putzen und duschen ab. Sonst auch nie, fühle mich einfach nackt ohne. Auch GG trägt seinen Freundschaftsring immer. Ich finde das noch schön und es bedeutet mir sehr viel das ihm der Ring so wichtig ist. Da wir beide viel Wert auf schöne Ringe legen und super gerne tragen waren die Eheringe für uns ein wichtiges Thema. Wir haben darum auch gerne mehr Geld ausgegeben. Das Kleid war mir auch wichtig, aber das werde ich nur 1 mal tragen. Die Ringe sind uns beiden sehr viel wichtiger, werden wir diese doch viele Jahre tragen.
|
|
|
|
|
|
|
14.12.12 11:47
Mime
|
hellou ladies thema ring, sehr interessant... mir si gsi mitti novämber bire goldschmiedin, und die macht üs jtz wunderschöni rotgoldringe mit eme chline relief dinne und usse isches chli "gröber" abgschliffe (no schwierig zum beschriebe) und ere signatur dinne. bevor si d ringe macht, macht si üs nones wachsmodell, womer de chöi go aprobiere und denn chasi üs denn ou dr choschtevoraschlag mache. dank em göbere abschliff usse si si de ou chli robuschter, bzw. me gseht de chratzer nid so guet. ig ha einlech vor, mi ehering so vüu wie möglech azha, ha früecher mini ring einlech immer agha, siti uf dr grosstierpraxis schaffe haut nur no ir freiziit. mini einti arbetskollegin treit ihre ehering bim schaffe nie, die angeri und dr chef scho und ziene je nach arbet ab (operiere oder chalbere mueschne natürlech abzieh...) aber ha chli angscht dassne denn ersch rächt verlüürsch. GG schafft im Büro und chane guet alege, nur das är bis jtz absolut nie schmuck agha hett, hett ja nid mau e uhr... er isch scho gspannt, ob er de dradänkt dr ehering azlege.
|
|
|
14.12.12 12:03
toluwunicht registriert
|
@Mime; kannst Du Deinen Ring nicht an einer Kette tragen? So müsstest ihn nicht oft ablegen (ausser bei einer OP evlt?).
|
|
|
14.12.12 12:10
Mime
|
@toluwu: hab ich mir auch schon überlegt... mal schauen
|
|
|
14.12.12 19:58
steffi84
|
Hallo zämmä
Ich cha halt durä Tag zum Teil nit mit rede aber am Obe chan i mi Senf au dr zuä gäh. Also das wägem Ring abzieht das das sött Unglück bringe weis i jo au nit.... Den miessts jo au fast heisse wenn äs Mami ihri Chind zum hüetä git bringt das Unglück odr sie isch den kei Mami meh.....??? Komisch
|
|
|
|
|
|
1 .. 509 .. 1016 1017 1018 1019 1020 .. 2389 .. 3757
|