| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 510 .. 1017 1018 1019 1020 1021 .. 2389 .. 3757
17.12.12 08:20
Bow 

Re: Bräute 2013

Hallo Ladies,

Ou jä, i freu mi au uf dFoti vo de Iladige.

Ha nid so es tolls Weekend gha. Mir hei miesse am Samstig notfallmässig mis Häsli go ischlöfe. Es isch ere scho es zitli nüm guet gange, und jetzt hei mir se erlöst Naja und dementsprechend isch denn au mis Wuchenend gsi...
Was mi mol no wunder nimmt: heit dir au ab und zue so komischi Träum was dHochzit betrifft? Ha letschti träumt, dass i vergesse ha Schueh zchaufe und ha denn miesse Barfuess id Chilche Und einisch hani träumt, dass mir dMusik vergesse hei organisiere und denn isch bi mim izug eifach nur totestilli gsi

17.12.12 08:29
valey 

Re: Bräute 2013

hey bow
tuet mer leid wäg dim häsli

weg de träum bisch ned die einzig
ha au scho träumt dasi am zivile keis kleid gha han und all hend schöni kleider gha und i ha müesse med jeans und emene tshirt go..

17.12.12 08:35
himbeer 

Re: Bräute 2013

guete morge!

haha ja ich träum au ab und zue komischi sache. jetz händ mer grad nöd sone intensivi vorbereitigsphase, drum isches grad nöd so schlimm :-)

17.12.12 08:58
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hallo zäme
I ha scho des öfteren so ganz komischi Tröim gha
I dänke, wemersech vieu mit Organisatorischem etc. beschäftiget, duet mer das ide Tröim de no chli witerverarbeite... isch äue ganz normal
U i dänke immer: we ide Tröim ja aues schief louft unds ganz komeschi Hochzyte si, de chas am richitge Hochzyt ja nume guet loufe
I ha übrigens am SA mit em Brutmodegschäft telefoniert und cha itze mitti Januar nomau verbi, de nämesi de die genaue Mäss fürs Chleid bstelle

17.12.12 09:09
himbeer 

Re: Bräute 2013

ou lus, so schön!
hetted mer dich au iikleidet, hihi

ich freu mi go ring aluege nächst wuche. aber zerst gahts no ane anderi hochzit am weekend. wird sicher super :-)

17.12.12 09:13
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Bow: ou das tuet mir mega leid chan mir guet vorstelle wie die fühlsch

@Träum: also i ha gad am fritig so en üble traum gha. mir heged de coiffeur-termin verpasst und seged mega spot dra gsi und i ha mini frisur nöd anebrocht. de trautermin hetted mir au verpasst und denn bin i ufgwacht

17.12.12 09:16
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hihi himbeer, jaja i bi ou ikleided u i bi ächt erliechteret dass si dete vo corsage wo passe!!!! über es Chleid womer gfaut, über e Schleider woni wirde alge über schöne Schmuck eifach AUES hei und sooooo lieb si dete

Ou i wett ou wider mau ane hochzyt, isch bau scho lang här Die nöchscht wird äue mini eiget si Debi findis immer so schön z luege was d Brütlis so anne hei und es Hochzyt isch doch eifach es Highlight Wünsche euch emu scho itze vieu Vergnüege!! Hesch mit em Chef itze chönne luege das frei hesch?

17.12.12 09:21
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Daninici10
Hei du darfsch itze säge: i hürate die Wuche
Wie füehlsch di, bisch scho e bitz nervös?

17.12.12 09:41
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Mädels

@Bow Es duet mir mega leid weg dim Häsli... ig fühl mit dir, viel säge es si nur tierli, aber die wüsse nid was so es tierli eim git... Hoff es goht dir chli besser hüt.

Träum: also ig träum laufend so seich... meistens vergiss i öbis oder bi voll unorganisiert...

17.12.12 09:41
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Lus: schöööön do chasch di würklcih freue

ja scho chli, aber i ha immer no sus so viel zmache. i chas au gar nöd so glaube das gli sowit isch. isch ganz e komisches gfühl

 1 .. 510 .. 1017 1018 1019 1020 1021 .. 2389 .. 3757
Zuletzt   natürli   langsam   Hochzit   schaffe   bearbeitet   irgendwie   Kollegin   wirklich   richtig   eigentli   Problem   Zeremonie   vorallem   eigentlich   einfach   schnell   himbeer   natürlich   gspannt