| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 511 .. 1019 1020 1021 1022 1023 .. 2390 .. 3757
17.12.12 12:30
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja, freu mi jetz riesig

sicher da es Bild: http://www.splasposa.com/fotos-vestidos-...lenium2013.html

17.12.12 12:35
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Uuuuhh das isch ja en traum

17.12.12 12:51
himbeer 

Re: Bräute 2013

ui emma! welles isches jetzt worde? glich eins ohni freudeträne? :-)

17.12.12 13:07
Mime 

Re: Bräute 2013

hey mädels

@emma: wow, schöns chleid!!!

@bow: tuet mer ou leid wäg dim häsli. aber wennsem nümm guet gange isch, isches doch besser, me erlösts... jtz hesch no eis elei?

@daninici: wünsche dir und dim GG no ganz e gueti wuche. gsehschne jtz wieder nid bis am wucheänd? vou krass... isch jo de scho besser, wenn der züglet?

@tröim: i tröime immer ersch, wenn mi emotional öppis richtig mitnimmt und mi richtig düreschüttlet, z.b. im stress vorem staatsexame hani vüu tröimt, oder wenni im job extrem stress ha, etc. de bini einlech no froh, tröimi no nüt vor hochziit, das chunnt de vilech no, und isch bi mir äbe nid sones guets zeiche...

@me:ha mire mueter und schwiedermueter gseit, mir hätte gärn, dass d dame i schöne chleider chöme... beidi hei das so mou zur kenntnis gno und nid vüu meh gseit, mis mami hett sech sogar mit relativ vüu elan (hett mi emu dünkt) dra gmacht, eis z sueche... u jtz erfahri das wucheändi so ime näbesatz vo beidne (!) "ja, auso wenni nid MÜESST, würi die ganzi chleidersuechi nid uf mi nä..." ehrlech.... mis mami hett 1 tochter, wo einisch hüratet (hofflech) u das isch doch die glägeheit zum sech mau es schöns chleid choufe?!? si hett e super figur, auso das isch ächt nid s problem... söu doch nid so tue... und mini schwimu verstahni ou nid, die macht sech süsch emu aube ou gärn schick... si närve mi grad chli die zwöi... sorry, hani grad müesse loswärde...

17.12.12 13:13
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Mime: danke vielmol also er isch sit am mittwoch wieder jede abig dihai. defür het er am samstig no müesse de ganz tag schaffe. ja uf jede fall. i hoff die wohnig wo mir gseh händ passt und mir chömed sie über. wär echt mini traum-wohnig. sus gseht de wohnigsmarkt sehr übel us

ui nei. also das verstoh i au nöd. e frau suecht doch gern e neus chleid
vielicht händ gad beidi chli en schlechte tag gha. hoff die beruhigt sich no und leged sich a euem tag denn entsprechend a

17.12.12 13:14
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Mime
Findi ou nid grad sone nätti üsserig "i MUES es chleid choufe"!! S isch doch würklech so dass es e spezielle Tag isch und wenns öie wunsch isch söttmer doch dä gärn erfülle vilicht füehle si sech eifach ou grad chli gstresst wüu d Wiehnachte vor dr Türe steit u itze "müessesi" no uf d Suechi nachemne Chleid... IG hätt emu u fröid weni mer dörft ganes schöns Chleid choufe

17.12.12 13:21
Mime 

Re: Bräute 2013

merci lus und nici... has doch ou dänkt... hoffe, si kriege sech de wieder ii... u freue sech ab ihrne schöne chleider.... när hei si de wieder mou öppis schöns zum alege s gäb schiins de baud no meh hochzite ir familie...

17.12.12 13:22
Emma13 

Re: Bräute 2013

Danke :) nei Himbeer, isch eher en spontane Chauf gsi, han das Chleid im Schaufenster gseh und dörfe aprobiere und ja.. es isch eifach das gsi :)

Vo wege schick alegge... isch doch ä Glegeheit sich mal en Wunsch dörfe z'erfülle... mir segeds nöd direkt, aber ich gang scho devo us dass sich d Gäst elegant alegget, ghört doch chli dezue, nöd?

17.12.12 13:28
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Mime: ja denn ischs jo gad no besser, denn chönds es sicher wieder alege

so sicher das sisch jede passend alait ischs ebe leider amigs nöd Emma. s git viel wo ganz normal i jeans und t-shirt chömed oder gad no schlimmer, i kurze hose und flip flops. händ ihr e hp? sus chönted ihr döt no en chine hiwis drischriebe.

17.12.12 13:35
Mime 

Re: Bräute 2013

haha, jtz hani 5 min googlet und was fingi :
http://www.hochzeitskleideronline.de/brautmutterkleider/
...
kennt das öpper? si die guet? gseht emu guet us, ou die angere chleider... ar TZ hani dr link ou grad gschickt...

 1 .. 511 .. 1019 1020 1021 1022 1023 .. 2390 .. 3757
schaffe   Problem   himbeer   irgendwie   eigentlich   langsam   gspannt   vorallem   eigentli   natürlich   Zeremonie   wirklich   natürli   schnell   einfach   Hochzit   richtig   bearbeitet   Kollegin   Zuletzt