| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 511 .. 1020 1021 1022 1023 1024 .. 2391 .. 3757
17.12.12 13:36
Emma13 

Re: Bräute 2013

Isch das so, ui... mir wer das definitiv nie dur de Chopf... mir hend kei Homepage, det wärs eifacher en Hiwis izbaue als ufem Iladigschärtli stimmt... wie machet ihr das?

17.12.12 13:39
Mime 

Re: Bräute 2013

hmm, äbe i schribe de irgendwie öppis druf à la: wir freuen uns, wenn ihr an diesen feierlichen anlass festlich gekleidet kommt, die damen sehr gerne im kleid. irgend so was...
sorry, hami haut grad chli druf igschosse... aber vili vo mine lüüt kenni entweder im lässig-sportleche outfit oder im ärztekittel, drum fängtis würklech cool, wennsi mou es chleid alege...

17.12.12 13:42
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

I due ke Hiwis uf d Iladig oder so, höchschtens dass d Farb wiss etc. ar Brut vorenthalte isch. Aber i bi dr Meinig, anes Hochyzt leit mer sech doch eifach schön ah und laht d Shorts + Flipflops daheime im Schaft!!!

17.12.12 13:50
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

I würs au mit eme chine sprüchli i de iladig mache. usser ihr händ sehr wenig gäst denn chamers sicher au persönlich säge

17.12.12 14:17
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@mime
Duet mir leid hei si so reagiert. ig find ebe wenn nid für es hz was gits denn für e glegeheit sich richtig schick zmache und es Kleid zchaufe..
Mir hei klar uf eusi HP gschriebe mir wünsche dass alli festlich kleidet chömme, öb im Obechleid/Smoking oder Coktailkleid/Azug...
Ig bi jo am Samstig anere HZ gsi.. geut nur zivil aber d Brut het es wisses HZ Kleid agha udn er Azug.. TZ si au sehr elegant aglegt gsi aber dr Rest e Katastrope (also d Familie mein ig) Jeans udn Pullis.. das goht eifach nid... find das im Brutpaar gegeüber nid fair. do si mir Apero gäst hundertmol besser aglegt gsi!
I bi dr Meinig wenn es Pääsli das wünscht denn legt meh sich au schön a.. cha jo au e tole Hoseazug si! bi eus hei emel die meiste freud sich schick azlege...

17.12.12 15:13
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Wir haben ja so pocketcards. Rechts sind dann 3 Blätter mit div Infos.

1. Blatt: Informationen (TZ, Anmeldungen)
2. Blatt: Wünsche / Dresscode -> Bei Dresscode steht dann:

Dresscode

Festlich
Weiss & creme sind einzig die Farben der Braut!

3. Blatt: Wegbeschreibung

Wir haben das kurz und schmerzlos beim Dresscode gehalten.

17.12.12 15:25
Bow 

Re: Bräute 2013

Also es isch eigentlich scho truurig, dass me das no muess aneschriebe. I mein dass me sich festlich aleit isch für mi eifach selbstverständlich
Mir hei ei Kolleg, de lauft au immer ume wie ne Lumpe und de muess wege mir jo au nid grad e Smoking go chaufe. Will jo au nid das er sich de ganz Tag unwohl fühlt. Aber süscht hätt ieigentlich scho denkt dass es klar isch das me sich chic macht. Muess mir demfall au no überlege wie ni das id Iladige schrieb

17.12.12 15:30
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Wo mi Schwager ghürate het (si hei im chlinschte Rahme zivil ghürate) het är sire Mueter gseit: los, es isch nüt speziells , isch nume ganz e chlini fiir... Tja si hets haut wörtlech gno und isch nid würkelch schigg derhär cho. Sini Frou het sech tödlech ufgregt! Naja wenn ärs seit es sig nüt speziellts... tja I gloube, die zwöi hei scho a ihrem Hochzytstag Krach gha
I bi dr meinig, es Abechleid mueses ja nid grad si (wenns nid usdrücklech gwünscht isch) aber es paar schwarzi hose, e bluse oder x so öppis het doch öppe jedes daheime oder? U mer weis ja meischtens monate im Vorus dasmer iglade isch, de hetmer ja gnue zyt zum öppis ga choufe.

17.12.12 15:41
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja lus, das denki ebe au. ich find zb au bi fraue e schöni dunkli jeans, es schöns top und en blazer mit pumps no entschuldbar und das hät doch würkli jede im schrank. ich verlang au gar kei cravatte, aber s neuste band-shirt muesses au nöd grad sii.

17.12.12 15:43
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

find i au und es mue ja nöd gad e chleid für 500.- si. es git ja echt viel schöni und günstigi sache wo mer sicher au nacher no träge chan

 1 .. 511 .. 1020 1021 1022 1023 1024 .. 2391 .. 3757
irgendwie   schnell   Zuletzt   eigentlich   Problem   schaffe   gspannt   vorallem   bearbeitet   natürlich   Hochzit   wirklich   natürli   eigentli   Zeremonie   langsam   Kollegin   himbeer   einfach   richtig