| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 512 .. 1021 1022 1023 1024 1025 .. 2391 .. 3757
17.12.12 15:45
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hm i wett mine Gescht äbe eigentlech keni Chleidervorschrifte mache. I weiss zB dass mis Mami Röck etc. hasset Aber i hoffe itze mau, dass weni id Iladig schribe, d Farb wiss/ivory sig ar Brut vorenthalte, dass denn d Gescht merke "ou, die hüratet in wiss = i sött vilicht ou e bitz schigger derhärcho?". Hoffemers mau

17.12.12 15:46
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

aso i wott nid säge dass die wo nid wiss hürate d gescht nid söue schigg derhär cho... Ham i chli blöd usdrückt wenis so lise Aber i hoffe, dir verstönget wasi meine...

17.12.12 19:59
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hallo Zäme

Gib min Senf bezüglich Dresscode au na däzue. Mir sind ja amene HZ im September gsi und bin total geschockt gsi was die einte Lüt so ahziehend für anes HZ. Für mich isch au klar dass mer sich chic macht aber irgendwie zählt das nöd für all. Drum händ min Schatz und ich entschiede dass mer en Dresscod machet und das sowohl i de Ihladige wie au uf de Homepage vermerkt händ dass es ois wichtig isch. Ich denke das muss jede so für sich mache wie's für ihn stimmt. Leider isch es nöd immer für all klar das mer sich doch "söt" useputze für es HZ.

17.12.12 21:18
elea 

Re: Bräute 2013

i muss sege i due mi för e hochzit lieber z fest usebotze als zwenig. letscht johr semmer iglade gsi för es hochzitsapero bimene arbeitskoleg ond de hanis es schöns sommerchleid agleit und es paar anderi hend mi de azöndet wiso dassi mi so usebotzt han.. si selber send de eifach ide gliche chleider cho wis zom schaffe scho agleit hend. au wens nome en apero gsi esch hani donkt denkt es herzigs chleidli döfs scho si. und siehe da. s brutpaar het sech mega gfreut und mer sogar nacheten no extra gseit dass sis mega schön gfonde hend dasis mi nome före apero so agleit han! do hani mega freud gha und genau so eschs doch, as brutpaar denkt me sech nie "hey die het sech aber jez zfest usebotzt"!!! meh freut sech doch wend lüt sech müeh gend för eim!!

18.12.12 07:49
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Guete morge zäme

i ha mal e blödi frog: weiss öper vo eu ob en B-uswis als trauzüge langed?

18.12.12 07:52
Bow 

Re: Bräute 2013

@ Emma13
Haaammeeeeer Chleid

@Daninici10
Puh, kei Ahnig. Würd grad schnell ufem Standesamt alüte

18.12.12 07:58
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Trotzem merci bow. mach i gad. denn bin i sicher

18.12.12 08:10
valey 

Re: Bräute 2013

Morge zemee

gester hani nüm chönne mitschribe isch mer ned eso guet gange be de hei is bett und vel Pretuval C gno und halsweh tablette

@ Emma
woooooooooooooow dis chleid isch eifach en traum :D gfallt mer megaaa

@ Nici
ich denke sett sicher au med B uswis goh... en cusin vo mim mami hed vor paar jahr en TZ gha vo italie wo ned do i de CH gwohnt hed isch au gange de hed gar kei uswis vo do gha...
aber ebe lütisch am beschte mal ah..

@ Dresscode
ich hoff würkli dass all lüt wüssed wie mer sich anere HZ z alegge hed...
i has uf de Website gschribe... so die junge werdet de eh druf goh
die älter generation weiss eh immer wie me sich sett alegge anere HZ hani festgstellt bi eus hehe..


en anderi frog...
wegem Zivilstandsamt und Papier..
me döff ja erst 3 mönet vorher das eheverfahre afoh.. mues me die papier ischicke oder grad is standesamt verbiibringe??


liebs grüessli und guete start in tag

18.12.12 08:51
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Guete morge valey

merci. ja i chan gad nöd tel. min papi schwirrt di ganz zit ume

die chasch ischicke im normalfall vor em gspröch.

18.12.12 08:52
elea 

Re: Bräute 2013

hey valey! gohts der besser?

wegem standesamt, das weiss i welli erst grad letscht woche aglüte han. det chame eifach ohni Termin verbi go. me muess nome e ID oder de Pass debi ha! de Rest werd vor Ort of em Standesamt gmacht! ganz easy! :)

 1 .. 512 .. 1021 1022 1023 1024 1025 .. 2391 .. 3757
irgendwie   einfach   himbeer   Problem   richtig   Zuletzt   wirklich   langsam   schnell   Hochzit   Zeremonie   vorallem   eigentli   natürlich   natürli   schaffe   gspannt   Kollegin   bearbeitet   eigentlich