| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 514 .. 1025 1026 1027 1028 1029 .. 2393 .. 3757
19.12.12 10:17
elea 

Re: Bräute 2013

toluwu der gürtel deines kleid möchte ich dir gleich stehlen er ist wuuuuuunderschön! die farbe meines tuches das ich um die taille binde ist sehr ähnlich (deshalb gefällt mir dein gürtel so gut) ;)
nei echt wunder wunder schön!!!

19.12.12 10:25
valey 

Re: Bräute 2013

nici cool, de chasch schöne bricht schribe :)) jaa und fötelis vo dinere zwei herzige Hündlis wemmer natürli au gseh hehehe..

Toluwu
de gürtel isch würkli uuu schön aber au s kleid uu schön :D


Hüt fühl ich mich so in HZ Stimmig würd gern vel sache fürs HZ bastle und mache und luege hihihihi

19.12.12 10:35
Nemo 

Re: Bräute 2013

@toluwu: ich finde das kleid bezaubernd!! gefällt mir sehr gut mit dem gürtel. ich habe ja auch ein sincirety gleid, mache aber auch noch änderungen dara. und mit dem reifrock siehts echt ganz anders aus.
als ich das foto meines kleides auf der HP gesehen habe, war isch auch erstaunt. es sieht ganz anders aus!!

19.12.12 10:37
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@toluwu
Wow das Chleid gfaut mer aso sehr guet, hesch e gueti Wahl troffe!!!
I hamer zerscht ou überleit gha, es Chleid usem Internet z bstelle. Hami aber dergäge entschide, zum Glück! Vili Kleider womer im PC gfaue hei simer när gar nid gstande etc. I gloube, d Enttüschig wär risig wenn ds Chleid chäm unds eim när nid passt

@Daninici
öie Tag rückt ou schnäu nöcher du! Da i morn nume no e haube Tag schaffe und när FERIE ha bis i Januar möcht ig öich scho itze ganz e wunderschöne Tag wünsche!!!! Gniessets! I dänke de am Fritig ah euch....

@me
Bi geschter chrank im Bett gläge. S ischmer so schlächt gsi und Chopfweh hani ou gha. Chöit 3x rate was die erscht frag vor Arbeitskollegin gsi isch hüt morge NEEEEI i bi nid schwanger Ja bisch de sicher? Grrrrrrrrrrrrrrr ja i bi sicher
Närvt öich das mängisch ou? Sobau d Lüt wüsse dasmer Hürate wird automatisch grad agno dass ir nöchsti ou grad chind chöme

19.12.12 10:37
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Ich danke Euch!

Am 27. schlüpf ich wieder ins Kleid um's meiner Mom zu zeigen. Ich bin gespannt auf ihre Reaktion! Auch wenn ich nicht viel erwarte... Der Gürtel macht das Kleid erst richtig aus! Er gehört eigentlich nicht zu diesem Kleid. Er war einem anderen Kleid dran welches mir auch gut gefiel. Das Domino hat dann den Gürtel extra bestellt damit ich genau diesen an meinem Kleid tragen kann. Erst als der Gürtel dran war hab ich mich ins Kleid verliebt.

@nici; ich bin auch schon extrem auf Bilder von Dir / Euch gespannt!!! Es wird sicherlich der Hammer werden Deine Hochzeit!!!

19.12.12 10:42
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Lus: Danke vielmol

Ui nei, guet das dir hüt wieder besser goht. Au ja, die Frog hass i. Die chunt immer

@toluwu: Dankeschön. Mit euren Glückwünschen kann nichts mehr schief gehen

Also den Gürtel hätte ich auch genommen

19.12.12 10:47
valey 

Re: Bräute 2013

Lus gueti besserig...
be momentan au voll verkältet..

und jaa die frog "bisch schwanger" kenni au

19.12.12 11:01
elea 

Re: Bräute 2013

ou ja ond voraallem d frog: "jä MÖNDER hürote?" oder "er hürotet? jä esch den öpis onderwegs?"
NEEEEIIIII!

19.12.12 12:21
Nemo 

Re: Bräute 2013

ou jaaaaaa, ich hasse die frag... bi eus isch sie momentan permanent ufem tisch...
mir sind scho über 10 jahr zäme und plötzlich hüratemer doch no... chönd drü mal rate warum alli meined dass mir hüratet.... voll müesam!!!!

19.12.12 12:44
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

wesi z fescht gnärvt het hani ou scho aus antwort gäh: jaja, i bi im 15monet schwanger, s wird langsam zyt dasmer hürate weisch ;-)

 1 .. 514 .. 1025 1026 1027 1028 1029 .. 2393 .. 3757
irgendwie   wirklich   vorallem   natürli   Kollegin   langsam   natürlich   Zeremonie   schnell   einfach   eigentli   schaffe   Hochzit   richtig   Zuletzt   bearbeitet   gspannt   eigentlich   himbeer   Problem