| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 515 .. 1028 1029 1030 1031 1032 .. 2395 .. 3757
19.12.12 15:39
schmetterling84 

Re: Bräute 2013



so öbbe.. d schale were eifach klar...

19.12.12 16:11
valey 

Re: Bräute 2013

ahh schmetterling jaa die vo Robin Hood isch au en prinzessinn stimmt dankee :D

megaa schön die schalene :D

und namesastecker machemer keini..
has emmer doof gfunde weni andere hz ha müesse go med emene schöne kleid und ha müesse en klammere oder nodle a mim kleid müesse mache..

19.12.12 16:17
elea 

Re: Bräute 2013

i wet iegentli au kei namestecker. be zwar mol of einere gsi ond die hend magnetli gmacht das esch super gsi weld de s chleid ned hesch müsse dorr steche. aber i fende es gseht all doof us ond de hesch of jedem foti die blöde namensscheldli... ond d lüt chöne jo enand froge nachem name!!

19.12.12 16:23
Nemo 

Re: Bräute 2013

also mir mached asteckerli. natürli mit magnetli, die mit de nadle findi au oberdoof....
mir mached d'fotene bevor d'asteckerli verteilt werde. nachem apero werded d'fotene gmacht und nacher gaht gsellschaft los richtig hotel. mir mached denn euese shooting. wenn sie denn dehte achömed, werded ihne d'asteckerli wäredemene welcome-drink verteilt.

19.12.12 16:34
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@schmetterling: Wow das gseht ganz schön us d fleur de lis chöntisch ja au irgendwie uf d menukarte drucke lo so obe i de mitti oder wenns selber machsch druf chlebe. fänd i etz au no schön

namensastecker sind zwar sicher irgendwie hilfrich aber i finds ehrlch gsait nöd so schön

19.12.12 16:48
Venzin 
Re: Bräute 2013

valey:
Danke nemooo
uf die site beni au scho glandet hehehehe...

disney hed eifach z wenig prinzessinne hihihi

das med de Schlösser findi au schöön :D

Evt wär Alice im Wunderland a Idee, isch zwar kai Prinzessin, aber ähnlich ;0)

19.12.12 20:31
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Sodeli, gute Abig Zäme.... Chume hält wieder wie en alte Schueh hineführe aber da es mir halt würkli unmöglich isch de Tag dur schriebe machi das jetzt. Also:

@ Namensahstecker: gfallet mir ebä au gaaar nöd drum machemer kei

@ Chind: min Schatz und ich sind au scho 10 Jahr Zäme aber da mir beid nöd sooo viel mit Chind chönd ahfange (also nanig) chunnt die Frag zum Glück nie bi ois. Nur sini Eltere sind am Stürme wenn denn endlich mal de ersti Enkel chunnt. Mini Antwort isch denn immer: kei Geld wegem HZ und mim Schatz sinere Usbildig.... denn Gebets amigs wieder Rueh

@ Wiehnachte: ich wird d'Ihlaige fertig mache sowie d'homepage. Denn möchti na d'Moneybox bastle und mal na en Tanzkurs usesueche. Denn mümer dringend s'Büro miste / ufrume. Ja ich denke mir sind die Täg beschäftigt. Do und Fr mümer schaffe.
Schänke tümer ois nüd, händ Zäme en Adventskalender kah und mir schenket ois denn s'HZ drum lömer Gschänkli us das Jahr, leider

@ Daninici: freui mich sehr das es übermorn endlich sowiet isch bi euch und bin scho sehr gspanne uf de Bricht und d'Föteli Denk denn a dich!!!

Hmmm.... Sust was gits bi mir neus? Nöd viel, de Countdown isch jetzt unter 200 Täg grutscht sust hält voll am schaffe, wennt irgendwie all na um Dokter vor de Festtäg, müehsam...

Äh ja @ Weltuntergang: Mini Chefin hät gseit falls d'Welt untergaht am Frietig mümer nöd go schaffe Cho

Liebi Grüessli

Zuletzt bearbeitet am 19.12.12 20:32

19.12.12 22:34
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Lucy: merci chan scho gli säge, morn ischs sowit

Also mir schaffeds no vor em weltuntergang zhürate


I wünsch eu e gueti nacht und kai komischi hochzits träum

20.12.12 06:53
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Daninici: Mooooooooooooooorn isch es sowiet!!!!!

20.12.12 07:42
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Jaaaaaaaaa Chans gar nöd glaube

 1 .. 515 .. 1028 1029 1030 1031 1032 .. 2395 .. 3757
schnell   gspannt   wirklich   Zuletzt   Hochzit   schaffe   natürlich   langsam   richtig   eigentlich   vorallem   eigentli   irgendwie   Kollegin   einfach   bearbeitet   natürli   Zeremonie   himbeer   Problem