| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 516 .. 1029 1030 1031 1032 1033 .. 2395 .. 3757
20.12.12 08:22
valey 

Re: Bräute 2013

Morge Mädels

jaaaaaaa niciii sooo coool morn isches soo wit :D

20.12.12 09:16
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

morn um die zit simer uf em weg uf züri zum coiffeur

mir hetted hüt au no sölle frei neh. bring alles durenand

20.12.12 10:00
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Nemo:
also mir mached asteckerli. natürli mit magnetli, die mit de nadle findi au oberdoof....
mir mached d'fotene bevor d'asteckerli verteilt werde. nachem apero werded d'fotene gmacht und nacher gaht gsellschaft los richtig hotel. mir mached denn euese shooting. wenn sie denn dehte achömed, werded ihne d'asteckerli wäredemene welcome-drink verteilt.

Hi Nemo

darf ich fragen wo ihr die Magnete gekauft habt? Und wie befestigt ihr die Namensschilder an den Magneten?

Merci!!

20.12.12 10:23
elea 

Re: Bräute 2013

toluwu, so wie ich es kenne habe die den magneten mit sekundenkleber auf ein kleines plastik-quadrat geklebt und dan darauf nochmals das namensschildchen. der magnet muss ja nicht gross sein. nur stark!

20.12.12 10:42
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

@Magnete
Mir hend au Magnetli an euse Namensschildli. Ich ha sie mit ere Heissklebepistole dra befestigt.
Eusi Magnet si vo supermagnete.ch, Artikelnummer S-10-03-N.
Hebt bombig, abr dir müend luege wenn öpper vo eure Gäst e Herzschrittmacher het. Min Papi het eine und er dörf de Magnet ebe nit tragä. Er bechunnt es Nödeli.

@Me
Ich bi gescht gsi die Accessoires go ussueche. Ha jetzt mini Corsage, de Reifrock, Händschueh und de Schleier :) Bi abr bi dene Priise fascht hinte abe gheit... Was so es bitzeli Stoff koschtet isch de Wahnsinn...

@Tanzen
Min Schatz het sich gescht zobe freiwillig vo mir d Rumba lo biibringä :) Ha mega Freud!
Mir hend eus entschiede, dass mir kein Walzer werde tanze und drum wei mir denn ebe zu "Endless love" vo Shania Twain & Lionel Richie e Rumba tanze

Zuletzt bearbeitet am 20.12.12 10:45

20.12.12 10:59
valey 

Re: Bräute 2013

Hey Lady :)

cool Rumba :)) s Lied isch mega schön findi hender guet usgwählt..

20.12.12 11:22
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@alle

Namenssteckerli: Da wir am Abend in der Disco mit knapp 100 Personen feiern - verzichten wir darauf die Leute zu kennzeichnen... Die die sich kennen werden einander finden... und ansonsten herrscht "Du-Politik"... man kann sich die Namen ja eh nicht merken, und wir haben befürchtet, dass die Männer Ihre angeschriebenen Jackets eh früher oder später nicht mehr an haben und dann wäre es auch witzlos...deshalb sparen wir uns den Aufwand.

Tanz: wir eröffnen unsere Ehe mit einem Englischen Walzer zum Elton John Song - Can you feel the Love tonight" (Wunsch meines GG)

Heute werden wir einmal den Grundstock an "Schläcki" fürs Candy Buffet einkaufen.
Ansonsten geht im Moment nicht so viel - die Arbeit und die Weihnachtsvorbereitungen brauchen einfach zu viel Zeit im Moment... freue mich auf die Neujahrswoche, da werden wir wieder einiges erledigen.

20.12.12 11:24
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Hallo Zämmä

Also ig ha eifach mol die Frog mit de Namensastecker id rundi gworfe will s mi wunder gnoh het öb das quasi erwartet wird... Ig wett nähmlich keini mache, 1. viel vo eusne Gäst kenne sich und ig finds chli doof wenn meh alli lüt mit Vorname aschriebt denn muesch so quasi mit dene dört denn dutzis si, und mir hei doch es paar Gäst wo ig denk denne muess mehs selber überloh öb si wei mit gwüsse dutzis mache.. (kompliziert i weiss)

@Lady
Jo das blieht mir au no.. isch glaub au nid grad billig d Asscesoires... Wo bisch gsi se goh kaufe?

Hmm muess mi jetzt uf d Suechi nach Schale mache.. ha mol i dr Landi gseh für 8.90 pro Stück jetzt hei si se aber nüm frog mol dört.. oder weiss süscht öber wos günstigi git? Sötte so ähnlich si wie die vo dr Ikea

20.12.12 12:43
Lula 

Re: Bräute 2013

Viellech jtzt ä blödi Frag, Schmetterling, aber wieso nimmsch de nit die vor IKEA?

20.12.12 14:10
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@Lula ha denkt viellicht find se no bitz günstiger... Die im Ikea choschte 13.- (isch jo nid soo tüür) aber bi 20 schale machts halt scho öbis us wenns bitz günstiger si...

Ha denkt viellicht eht jo öbber occassion oder au söttigi gchauft...

 1 .. 516 .. 1029 1030 1031 1032 1033 .. 2395 .. 3757
schnell   Zuletzt   Kollegin   Hochzit   natürlich   richtig   irgendwie   eigentlich   himbeer   wirklich   vorallem   bearbeitet   Zeremonie   eigentli   natürli   schaffe   einfach   langsam   Problem   gspannt