| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 516 .. 1030 1031 1032 1033 1034 .. 2396 .. 3757
20.12.12 14:18
Lula 

Re: Bräute 2013

Ah ok, ha nume eini u di bruche ig ebe aube säuber aus Dekoschale. Viellech chasch se ja närne witerverkoufe, oder ämu Teil. Aber de nimm doch di us dr Landi, di si ja chli günstiger...

20.12.12 14:28
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

@Schmetterling
Ich bi i mim Brutgschãft gsi woni auch mis Chleid kauft ha :)

20.12.12 15:10
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@Lula.. glaubs au ha d Hoffnig no gha si schrieb se abe, bi imemr goh luege und plötzlich ischs wiehnachtszüg cho und si hei se nüm gha,.. hei se sicher versorgt.. aber die chömme eh immer wieder.. nur bi ig bis vor dag nid sicher gsi öb igs wirklich so will,... do ig nid gwüsst ha wie d Hortensie izbringe.. aebr dur das Bild weiss igs jetzt:-)
Jo verkaufe due ig seh sicher noch dr HZ sooo viel Deko bruch i denn au nid :-)

@Lady Ah so, nimmt mi ebe mega wunder was das kostete, ha o mi Kleid au vom dütsche und denkt ev. ischs dört günstiger.. aber uf das chunnts jo au nüt druf a hauptsach guet aglegt und es passt alles..

Ha gester wieder e diskussion mit mim mami gha.. si findet ig miess e stola chaufe will ig jo obe "blut" bi.. has ihre hundermol erklärt, dass ig sicher kei Stola aleg im Summer und vorallem gang i jo nid id Kirche... heieiei die Mamis und ihri Idee.....

21.12.12 15:29
Nemo 

Re: Bräute 2013

hello ladies!!

han hüt grad wieder 2 sache chöne erledige!
1. han mal 13 hotelzimmer reserviert i eusem hotel wo mir fiered, will scho so viel gseit händ sie weled dehte schlafe. jetzt gänds eus pro zimmer 20 franke rabatt.
2. ich han euse fahrbari untersatz organisiert vom schloss zum hotel!! es isch de schreier und min schatz weiss nüt!! han u freud!! han ja zersch en oldtimer welä, aber jetzt hani öpis wo warschindli no nöd so viel gseh worde isch und erssch no einzigartig isch! ich wird mich kaputt lache abem gsicht vo mim gg!!!
http://www.londi.ch/index.php/unsere-flo...ry/25-vespa-ape

21.12.12 19:07
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hei Froue

Gniesse grad mi 1 Ferietag
Geschter hani abem Mittag frei gha wüu mis Mami het ihre 65ischt Geburi gfiiret. Mir hei e Art "Wer wird Millionär-Quiz" veranstaltet wosi het chönne e Reis gwünne. Mir heise mit ere Reis nach London und anschliessender Krüzfahrt nach New York und ere Wuche Ufenthalt derte überrascht. Si hets nid chönne gloube und het de vor Freud afa gränne! Welch schöner, rüehrende Moment. Das isch es grosses Merci a üses Mami wo so vieu für üs gmacht het und i au dene jahr wos nid so toll gange isch daheime zu üs ghaute het und gluegt het dases üs guet geit!!!
Bi u häppy, vorauem ou, wüu morn üse Audi womer hei wöue verkaufe ändlech zum nöie Bsitzer geit!!! Üses Hochzytsbudget isch nun komplett und itze chani so richtig loslah
Mi GG het hinech Budeabe u i höcklemi de itze mit eme Glas feinem Wii vore Färnseh und luege Traumhochzeit... was ou schüsch ?
Besser chas ja nid gah oder?
Dänke grad ad Daninici wo hüt ihre gross Tag het! I hoffe, si sis i volle Züg am gniesse!!

@nemo
hihi das gfährt isch ja spitze
Uf ds Gsicht vom GG wär i ou gespannt!!!!!!

I wünsche aune vo Härze schöni Wiehnachte, gniessets!!!!!!

Stefanie

21.12.12 19:13
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hallo liebi Fraue

Ich han jetzt au fertig gschaffet für die Wuche und frei bis und mit Miittwuch, herrlich. Ich gah nachher na mit mine Fründinne eis go zieh: Ladiesnight

Ha hüt Namittag au ad Daninici denkt, vorallem will d'Sunne sooo schön gschune hät, hoffe sie händs guet!

wünsch allne schöni Festtäg.

Grüessli

21.12.12 19:41
Nemo 

Re: Bräute 2013

Ooooohhh ja, nici hät echt hammer wetter gha für ihri hochziit und ich bin überzügt es isch wunderschöns gsie!!!
@lus, jaaaaa, ich bin so gspannt uf sis gsicht und cooli föteli gits sicher au

Jetzt wünschi eu allen wunderschöni fästtäg und gnüssets mit Rune liebste!!!

21.12.12 21:55
Lula 

Re: Bräute 2013

@Lus: Du machsch mi gad gluschtig mit Dim Wyy. Mi GG isch zwar deheime, aber bereits uf am Sofa am schlafe... Bi ou am gugge. Bi aber chli hingerdri. Si si gad bi de Frage...

27.12.12 07:51
valey 

Re: Bräute 2013

hallo zäme :D

hoffe ehr hend all schöni wiehnachte verbrocht und hoffe das das forum au weder funktioniert :D

27.12.12 09:15
jasi86 

Re: Bräute 2013

jo ganz gmüätlich dihei mit mim schatz und ehr?demfall bin i ned diä einzig gsi wo problem ka het?
...

 1 .. 516 .. 1030 1031 1032 1033 1034 .. 2396 .. 3757
natürlich   schnell   richtig   langsam   einfach   Zuletzt   Hochzit   wirklich   bearbeitet   vorallem   Zeremonie   Problem   schaffe   natürli   irgendwie   gspannt   himbeer   eigentlich   eigentli   Kollegin