| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 517 .. 1031 1032 1033 1034 1035 .. 2396 .. 3757
27.12.12 11:01
valey 

Re: Bräute 2013

ja send schöni weihnachte gsi, eifach emmer so schnell ome
jetz weder im büro

ja es hed voll gsponne s forum, sache send verschwunde gsi und so...
müehsam

27.12.12 13:24
Nemo 

Re: Bräute 2013

hallo zäme!!
Ja Wienachte isch wieder toll gsie, aber wie scho gseit, eifach immer zschnell verbie...
hex jetzt chömmer denn scho säge das mir das jahr hüratet!!! voll cool!!!
han über die täg mal no en ordner gmacht. ich han ja suscht eifach min planer, aber hät mer eifach immer öpis gfehlt zum verträg und rechnige here tue. jetzt hani en coole ordner gmacht mit inhaltsverzeichnis und allem drum und dra....voll cool!! han freud!!
hüt bini mal wieder am schaffe, han dienst. nacher wieder 3 tag frei und denn mueni leider sylvester schaffe... ja nu, defür hani wienachte frei gha.

so, jetzt wünschi eu no es schöns tägli und bis glie!!
nemo

ps: a alli wo mini kristallahänger-gschicht mitübercho händ: sie sind jetzt acho!! sie sind uuuuuuuu schön, han mega freud!!¨

27.12.12 17:31
Bow 

Re: Bräute 2013

Hoi zäme :-) Mir hei au schöni Wiehnachte gha. Leider scho wieder verbi Jetzt freu mi aber no uf Silvester
Ha die Täg zit gha zum mini Card/ Moneybox fertig zmache. Usserdem bin i chli im Internet go surfe und ha jetzt Sache bstellt für dMenuchärtli und dNamensschilder zbastle.
Jetzt hoff i natürlich dass die Sache gli chöme, denn chani die nöchst Wuche mol afoh
Und ihr heit Pause oder sit dir au am bastle?

@Nemo
Toll das dir Ahänger so guet gfalle

27.12.12 19:16
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hoi Zäme

Ha au schöni Wiehnachte kah, sehr viel gfuhlenzet und fürs HZ Sache gmacht. D'Ihladige sind fertig und parat zum verschicke, Namenschärtli für uf de Tisch sind fertig, d'Zängeli, Schüfeli und d'Säckli fürs Candy Buffet bstellt und oisi Card-Box isch au bald fertig. Stell den na Föteli inne... D'Homepage isch jetzt definitiv au parat. Ha Mega Freud, jetzt braucht's nüm viel und mir sind parat

Jetzt freui ich mich na uf Silverster und namal zwei Täg. Hüt und Morn bini ebä am schaffe.

Grüessli

27.12.12 19:33
Braut2013 
Re: Bräute 2013

Hoi zäme

Wow, dir sit ja alli flissig..mir hei nüt gmacht die Täg füs Hochzit..bi üs isches ja scho im April sowit und mir hei zum Bispil no nüt zum Namenschärtli und Gaschtgschänkli baschtle..da müessemer iz de Afang Januar mal drhinder..meinet dir das langet?
O so Sache wie Menu usläse, Deko usläse, HZ-Torte und Brutstruss bstelle fählt no..aber ich hoffe scho, dass mir das schaffe wärde bis denn

Grüessli

27.12.12 21:13
Nemo 

Re: Bräute 2013

Hey ladies!!!
Sorry, aber bruche mål wieder eui hilf....
Ich sueche so chärzli wie ufem bild. Han scho X abüter gfunde zum bstelle, aber liefered leider alli nur id usa.
Hät öper die viellicht mål irgendwo imene HZ shop oder so gseh??
Bin dankbar um für jede hiwies!!!
Danke und es grüessli, nemo

Datei-Anhänge
2012-12-27_21-08-45.png 2012-12-27_21-08-45.png (37x)

Mime-Type: application/octet-stream, 174 kB

27.12.12 22:34
MsJenaya 

Re: Bräute 2013

Wenn abieter hesch us de USA chasch dr e Ami-Adrässe la mache bi Bongous.com Die lege denn es Lager a für die und du chasch dini War dert abrüefe und id Schwiez la liefere. D'Lieferig geit schnäll isch aber tüür. I mache das immer mit Schueh und Make-up woni i de Schwiez ned bechume.

28.12.12 11:26
valey 

Re: Bräute 2013

Morge Mädels :)

ehr send echt flissig gsi hehe..

i ha mer chli gedanke gmacht wege Ehering.. gönd de gli mal go güggsle..
weiss voll ned wasi für en ring möcht...


freumi jetzt paar täg frei ha...
de luegi dasi mal chli cha mini iladige vorsortiere zum verteile mitti januar :)
die wo nur Apero Karte bechömed
die wo Apero und Fäst
die wo apero, fäst und zivilfäst uswww...

heheheh..

liebs grüessli


ps. Nemooo die send voll süess die cherzli.. hesch mal glugt bi light in the box? ha det mal gseh

28.12.12 11:31
Nemo 

Re: Bräute 2013

ciao valey!

ja hani, aber deht findi leider gar nüt...

28.12.12 13:03
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallihallo liebi 2013 brütlis

da isch ja wieder einiges los gsi (hani gar nöd mitbecho)

hät da au wieder mal e frag:
wie machet ihrs mitem pfarrer? was git mer nach dä trauuig?
und wird dä pfarrer aschlüssend an apéro iglade? ich han leider
keeeeiii ahnig hoff ihr chönd mer da bitz eui inputs dure
gäh!?

grüessli

 1 .. 517 .. 1031 1032 1033 1034 1035 .. 2396 .. 3757
Kollegin   irgendwie   Zuletzt   himbeer   schnell   natürli   richtig   gspannt   schaffe   vorallem   einfach   natürlich   bearbeitet   wirklich   Hochzit   Problem   langsam   eigentli   eigentlich   Zeremonie