| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 517 .. 1032 1033 1034 1035 1036 .. 2397 .. 3757
28.12.12 13:21
valey 

Re: Bräute 2013

Hallo Lilly

das isch en gueti frog, weis ebe au voll ned wie wo was..
ha do no öppe die gläse das me en fläsche wii schänkt am pfarrer... aber wenn gnau??!

28.12.12 13:26
Bow 

Re: Bräute 2013

Uh jä, das würd mi au wunder neh
Also an Apero dörf er vo mir us scho cho, find i e schöni Idee aber was schenke???

28.12.12 17:36
elea 

Re: Bräute 2013

eschs de öberhaupt öblich dass me em pfarrer öpis schenkt? das han jez nonie ghört....

28.12.12 23:22
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Das mit dem Pfarrer würd mich au interessiere..!

GG hat heute seinen Anzug gekauft. I loooove it!!!

29.12.12 09:18
ma84ma 

Re: Bräute 2013

Halli Hallo

Eg hoffe der heit aui schöni Winachte kha?

Hami scho lang nömmeim Tread gmeudet, liese aber so guet wie müglech noche...

Heit der o e Homepgae? Be em öberlege bi ichwünsche eini zmache. Het scho öpper derte eini? Be ned so super im Homepage mache, u so nach der beschriebig tönts recht eifach.

Liebi Grüess
ma84ma

29.12.12 09:44
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hoi Zäme

Bezüglich am Pfarrer Opis Schenke chani oi leider nöd wieterhelfe da mir erstens keine händ und zweitens hani au na nie sowas ghört....

@ ma84ma: mir hand ä HP bi ichwünsche.ch gmacht. Es isch eifach, mer händ hundert Möglichkeiten aber es sich au guet beschriebe. Ich ha sust absolut au kei Ahnig vo dem aber es sich super glunge findi

So, ich gah jetzt zum Coiffeur; spitzli schniede und Farb dri, isch wieder mal Ziit.

Grüessli

29.12.12 10:14
ma84ma 

Re: Bräute 2013

Ha o no nie öppis kört, dasme em Pfarrer öppis duet schänke..Sicherlich zum Apero ilade.

@LucyLu: Merci för dis Feedback. Mer het das öberzügt wege der Wunschlischte. Aber choschtet ja recht das Tool. Aber wes so eifach esch wis tönt esches das Geud wegerli wert .
Viu Spass bem Coifeur :-)


Be gesther sMaterial för üsi Chärtli go choufe. Leider het üse Baschtulade grad Ferie. So beni i 4 Läde gsi, bis egs Material zämä ha kha. Etz geits los...

29.12.12 11:09
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

hallo Mädels

So chum au endlich wieder zum schriebe, trotz de freie Däg isch mega viel hlofe bi eus.....

Gschenk pfarrer: ig find meh sött ihm als Geste öbis gäh, das muess jo nid direkt am hz si, cha jo au e dag spöter.. Zum apero sött meh ihn/sie ilade. So pfarrherre erwarte das glaub scho, no öbis anders wo mir eifach i sinn chunnt, a was/wer goht bi euch s spendeopfer? Heit dir do e spezielli institution oder gebeds ihr eifach dr kirche???

@ma84am mir hei eusi hp au vo ich wünsche... Isch super eifach gsi und het sehr schöni vorlage, dr pris rechtfertigt sich scho nur für d eifachheit.... Chasch jo mol goh gügsle bi eus wenn du willsch.

@me so hz technisch isch einiges glofe bi eus, zerst ha ig d kärtli sowyt fertiggmacht, jetzt muess i denn nur no dr text verfasse und s inneblatt drucke.. Denn hei mir gester Besprechig mit en dj gha... Er isch super und het mega idee gha bezüglich belüchtig und wie mir dr saal chönnte gstallte und natürlich d unterhaltig. Bi sooo glücklich dass mir ihn hei.
Denn ha ig gester mi unkel gfrogt weg dr trauuig öb er se würd mache... Er isch mega überrascht und griert gsi... Zerst isch er bitz skeptisch gsi, öb er echt das chönnt aber so wies usgseht macht ers, glaub er gsehts au chli as herusfoderig do er jetzt sich spezialisiert het uf traunapsychologie und chli drmit verbundene ritual... Mi schatzt het gseit wo er mit ihm drüber gredet het het er grad es tränli verdruckt.... So es isch mo meh glofe bi eus aber alli detailsverspar i euch mo, süst wirds en mega post...

Allne es schöns WE.

29.12.12 11:31
Lula 

Re: Bräute 2013

Hoi zämö,

klink mi mau umi ii.

@ma84ma: Wäg dr Homepage, faus es meh um dWunschliste geit, es git ou so Sitene wo de "nume" chasch e WUnschlischte mache, wo de ou viu billiger si. So aus Idee

@Schmetterling:dSpende wetti nit ar Kirche gäh, hei da so 2-3 Sache im Kopf, hei ja aber ou no chli Zyt.
Darf i bi Dire Homepage ou mau ga gwundere??
Isch aber mega härzig vo Dim Onkel.


So bi scho umi weg. Wünsche euch aune es schöns Wucheändi u ne guete Rutsch si nöiie Jahr

29.12.12 11:42
elea 

Re: Bräute 2013

aso mer werde auä a 2ne ort spende... do mer dose hürote werd kes spenechörbli omego, aber de pfarrer het gseit er erwartet das mer öpis spende, deför mömer ehm nüt zahle! aso teil werd secher ad chele-jugend go vom dorf wo de pfarrer esch (so hetter indirekt au öpis devo) und da ander teil velecht a vierpfoten oder so.

 1 .. 517 .. 1032 1033 1034 1035 1036 .. 2397 .. 3757
eigentli   natürlich   langsam   bearbeitet   eigentlich   Zeremonie   irgendwie   natürli   himbeer   schaffe   gspannt   wirklich   Kollegin   vorallem   Zuletzt   Problem   schnell   richtig   einfach   Hochzit