| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 518 .. 1033 1034 1035 1036 1037 .. 2397 .. 3757
29.12.12 11:44
ma84ma 

Re: Bräute 2013

@Schmetterling84: Merci för d'Antwort. Ja wörd gern mau go luege weni darf. Wördsch mer d'Adresse gä?
Dasch cool, das wird i dem fau schön persönlich we di Unggle das macht.

@Lula: Wett äbe scho e richtigi Homepage..Finge das mega schön weme vorem u nachem Hochzit drinne cha schnöiggä.

@Spende vor Chilä: Mer luege de met em Pfarrer was er so för Vorschläg het. Sösch weri derfür dBergbuure zungerstütze.

29.12.12 15:04
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

das wer eusi hp, si isch noni ganz fertig do mir doch tatsächlich es guets föteli vo minerä schwöster und em tz fehlt aber dörfed glich chli goh gügsle

Www.ichwuensche.ch/carmen-mimi

Mäh cha aber au uf mim profil luege, denn chaschs direkt aklicke

Jo ebe mir ischs wichtig, dass es persönlich isch, und halt au zu eus passt. Hauptsach fürs päärli stimmts...

Ig würd d spend entweder imenä katzeheim gäh oder für d delfin-theraphie vo minerä kollegin ihrem sohn.

29.12.12 15:16
Nemo 

Re: Bräute 2013

hallo ladies!!

also mit gschenk für de pfarrer chani leider au nöd diene... ich weiss nur vo anderne hz woni gsie bin, dass de pfarrer amigs bim apero debie gsie isch, aber nur, wenn de grad bide chile statt gfunde hät. suscht kennis eifach mitere fläsche wii und meh nöd.

@ homepage: mir händ au eusi eigeti gmacht. händ aber eini bi jimdo gmacht. isch au sehr eifach ufbaut und chostet nüt. chönd suscht scho mal druf go luege. isch noni fertig, aber einiges stat scho... mir händ au e wunschliste druf ta usw... chönd ja mal go gügsle.
Feadback nimi gern entgäge!!
http://simonaundbenu.jimdo.com/

29.12.12 15:26
ma84ma 

Re: Bräute 2013

@Homepages: Mega schön eui 2 Homepages.

Eg probieres etz o mau metem ufbou :-)

29.12.12 16:13
elea 

Re: Bräute 2013

hey nemo ehr hend e cooli HP! gfallt mer! mol öpis anders! ned emmer die härzli ond tübli ond röseli echt cool!!!

29.12.12 21:27
Bow 

Re: Bräute 2013

Eieiei, isch voll de Trend so ne Homepage, he?!
I finds e mega tolli Idee, aber es isch mir zviel Arbet. Bi so scho gnueg beschäftigt... mit bastle...

29.12.12 22:41
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Wir werden auch keine HP machen. Schaue aber immer gern die HP anderer an.

Nächste Woche werden wir uns dann mal an unsere Einladungen machen. Und in 3 Wochen kann ich dann meine Geburtsurkunde bestellen.

Ladies... Bald können wir sagen "Wir heiraten DIESES Jahr!"

30.12.12 00:04
elea 

Re: Bräute 2013

jo mer werde au ke HP ha, aber mr gohts wie der toluwu, i lueges total gern a bi andere :-D
onglublech, d Zit raset! gli esch es EUSES Johr

30.12.12 08:18
snet 
Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

Ich hoffe ihr hattet schöne Festtage und die freie Zeit mit Euren Liebsten genossen.

@Nemo: Mir gefällt deine HP gut; sie ist klar aufgebaut und übersichtlich. Was mich einzig ein wenig stört, ist dass du z.Bsp beim Profil von deinem GG in der Ich-Form (also aus Simona-Sicht) schreibst. Das finde ich ein wenig verwirrend. Ich denke da musst du dich entscheiden, ob ihr jeweils aus der Sicht vom anderen schreibt bei euren jeweiligen Absätzen oder eine neutrale Erzählung vorzieht.

@Homepage: Wir werden ebenfalls keine Homepage machen, da es einfach zu zeitintensiv ist und wir langsam ein wenig unter Zeitdruck gelangen.

@Einladungen: Unsere sind momentan im Druck und können Anfang Januar versendet werden. Eine Kollegin von mir hat sie gestaltet und sie sehen echt stylisch aus und sind nicht so Hochzeitstypisch.

30.12.12 09:16
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Liäbi Aui

So ig schaffäs o wieder eis hiä z si.... ha sehr viu gschaffät ir Vorwiähnachtszyt u bi drum nid so zum schribä cho...

Mir hei sehr strängi Feschttäg gha... mit viu Familiä und Gschänkli und Ässä und und und und

i weiss gar nüme wenn ds ig öich z letscht mau updatet ha....holä ds itz nachä...

Auso mir hei aus (odr z mingscht fasch aus) für z Candy Buffet i kouft... sehr vrlockens sooooo viu Schläkies daheim z ha... aber ig bi im momänt sehr tapfer und schnousä nid

Mir hei d Ringä chönnä ga abholä... Sie si perfekt! und mir luägä sä duränd a... o mi GG

D Chleider si a passt und zum abholä bereit...

Geschtr hei mir äs Vor-Shooting gha und si di müglächä Fotolocations ga inspiziärä! Äs isch eifach nur hammer gsi und üsi Fotographäwau het sich no grad mau bestätigt! So baud mir biudr hei da teili sä de mit öich!

d Schuä hani grad itz annä und bi sä am itragä...

und o bi dä nid erwähntä punktä si mir ready...

Di einzigä pünkt wo no offä si... Bluämästrüssli u Tischdeko bim chlinä zNacht.

 1 .. 518 .. 1033 1034 1035 1036 1037 .. 2397 .. 3757
richtig   vorallem   Zeremonie   Problem   eigentlich   schnell   irgendwie   Zuletzt   langsam   schaffe   himbeer   Kollegin   natürli   wirklich   einfach   bearbeitet   natürlich   eigentli   Hochzit   gspannt