| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 518 .. 1034 1035 1036 1037 1038 .. 2398 .. 3757
30.12.12 10:29
Nemo 

Re: Bräute 2013

hey sanis!!
wow, ihr sind ja scho fast perfekt parat!! isch doch supi!! du bisch glaub au eini vo de erste oder di erst wo vo eus im 2013 hüratet, oder?
isch doch es super gfühl wenn mer chan säge: ich han so wiet alles parat, denn häsch voll kei stress, das isch doch perfekt!
@hp: muen jetzt grad nomal go luege, aber eigentli hät min gg über mich gschriebe und ich über ihn.... hmmmm, mueni mal go checke....

schöne sunntig allne!!

30.12.12 10:40
snet 
Re: Bräute 2013

Nemo: Fall von geistiger Umnachtung. Habe es falsch verstanden und dachte jeder schreibt über sich selbst. Aber lesen müsste man können

30.12.12 10:43
valey 

Re: Bräute 2013

Hallo zämee :)

gsehne dases bi eu richtig lauft :D

snet mega cool chömed ja richtig vorwärts :D


Schmetterling und Nemo euchi Hps fendi echt cool :D
mer hend ja au eini gmacht und isch glii fertig..

Nemoo
wenn tüender d iladige verteile? da ja mer am gliche tag hürotet isch no interessant zum wüsse
i ha mer überleit so geg mitti januar, da mer iladige fürs zivile im mai und für chile im august zäme gänd..


weg de Spände
mm das müemmer au no med em Pfarrer aluege, öppis med Chind wär guet spände
so es Chinderspital wo schwerkranki chind sind od so..


mer hend gester d Offerte fürs apero becho
tüend de mal die durechecke und de sache mal sortiere fürs iladige :D

liebs grüessli a allne

und morn um 00.01 uhr chömmer denn säge MER HÜROTET DAS JAHR xD

30.12.12 10:47
Nemo 

Re: Bräute 2013

snet:
Nemo: Fall von geistiger Umnachtung. Habe es falsch verstanden und dachte jeder schreibt über sich selbst. Aber lesen müsste man können


Keis Thema!

30.12.12 10:49
Nemo 

Re: Bräute 2013

@valey: ja das isch so e sach... mir händ ja STD chärtli gmacht, darum händ mir dnkt mir gänds ersch im märz use.
da ihr aber no s'zivile händ, denn würi sie sicher endi januar use gä, das wär denn sicher perfekt wennns ja denn scho im mai stattfindet.
ich würs genau so mache wie ihrs plant händ.

30.12.12 11:26
jasi86 

Re: Bräute 2013

Hallo Mädels,

so ez cha i au endli weder schrebe... Ha mi während ehnere Wuche nüme chöne ilogge...


So wege dä Hp...Mer hend üsi hüt fertig gmacht... Wenn ehr wend go luäge...

http://jasmineetchristophe.jimdo.com/?logout=1

Bi üs fehlt no...

Dä Azug vom GG - ehr goht ihn nögst Wuche mit em Trauzüg go ussuäche...
S Menü uswähle
Dä Ablauf ir Chele bespreche
Ä Floristin suäche
Und s schöne Wetter bstelle

30.12.12 13:02
elea 

Re: Bräute 2013

jasi i fendes cool das es beld vom verlobigsreng droffe hesch! hanino nie gseh of enre HP! cooli idee!
chömet de nochli infs zo euch oder wend er dasganz wegoh?

30.12.12 13:07
Lilly4 
Re: Bräute 2013

sehr schöni hp's händer ... mir händ au eini, glaub langsam aber sicher simer fertig, brucht halt scho viel ziit, aber wenn mer sie dänn hät isch eifach super so muess mer au nöd so viel uf t iladig selber schriebe ...

ich bin im moment ame punkt woni gar nöd gnau weiss was mache ich glaub mach mich au mal ad iladige! die wo im auguscht hüratet, wenn verschicket ihr si?

betreffend pfarrer, han nomal mitem gg gredt und ich glaub mer machets jetzt so das mer im es kuvertli gebet miteme chärtli drin + en batze, ob er das dänn spendet überlöhmer glaubs ihm, aber werdet ihn dänn bim treffe sicher ganz schüch druf aspreche und an apéro werdemer ihn au ilade, er chund nämli extra für eus ine anderi stadt und dä apéro isch eh grad neb dä chile ... aber gar nüd gäh chönti nöd, nur scho will er extra für eus det ane chund! und er mich sit minere geburt kennt ... glaub das passt so, danke uf jedefall für all euri feedbacks diesbezüglich!!

liebi grüess, gli simer i eusem jahr dänn chömer säge: das jahr hüratemer !!! soooo schööööön!!!!!

30.12.12 13:30
jasi86 

Re: Bräute 2013

@Elea.... i glaubs mer löhnd das eso, es chömed no es paar Paarfotene druf, aber meh eigentli ned...

30.12.12 16:33
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Uii hüt amene sunntig laufts do inne

Nemo und jasi: find enuchi hps au sehr schön und finds toll dass es alli bitz anderst hei, ig ha mi ebe für ichwünsche entschiede weg dr vorlag will i nid weiss wieviel zyt ha welle ufwende und so ischs perfekt für mi gsi....

Ig nimm au gern arregige entgege... Zu euser hp

 1 .. 518 .. 1034 1035 1036 1037 1038 .. 2398 .. 3757
himbeer   wirklich   Problem   Kollegin   eigentlich   eigentli   schaffe   langsam   gspannt   schnell   richtig   vorallem   natürli   Zeremonie   natürlich   einfach   bearbeitet   irgendwie   Hochzit   Zuletzt