| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 519 .. 1035 1036 1037 1038 1039 .. 2398 .. 3757
30.12.12 16:37
elea 

Re: Bräute 2013

@jasi ehr hend recht, wel die wo ad hochzit chöme kennet euch jo eigentli au ;)

30.12.12 16:41
LucyLu 
Re: Bräute 2013

uiiii da lauft ja hüt würklich mal öpis für amene Sunntig...

Hei Mädels, jetzt gahts nüm lang und mir chönnt endlich säge: mir hüratet DAS Jahr! Ungblaublich wie schnell die Ziit vergange isch! Unheimlich!

30.12.12 16:50
jasi86 

Re: Bräute 2013

Jo bi üs isch es lut Countdown in 145 Täg sowiet.... Freu mi so... Ii ha au ä Wuche Ferie vor und noch dä Hochzit igäh.... Denn i glaub i dä Wuche vorher cha i mi uf nüt konzentriere....

Find eui HP sehr schön und vorallem intressant.... (Bi gwunderig....)

30.12.12 17:11
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Bi ois sind's na 188 Täg!!!

30.12.12 17:33
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Jo es ruckt eusne hz langsam.... Hei hüt besprechig mit de Tätschis gha... Hei mit ihne d polteröbe und was mir wei und was nid besproche... Ha so es guets gfühl bi ihne. Die werde das super mache.

@jasi bi ebe au so e gwunderfitz... Weg dem lies ig au gern chli öbis übers bruutpaar.

30.12.12 17:34
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hei Froue
I mäude mi ou wider mau
Siter aui wohlauf, gsund und zwäg??
Bi ganz erschlage vo dene Fiirtäg und bruche itze dringend chli Erholig
Hüt hani ou grad dänkt: ou ab übermorn chani säge: i hürate das jahr
Hochzytstechnisch isch no nüt gange. Am 12.1. gani de nomau i Brutlade für die gnaue Mäss z näh fürs Chleid. U im Januar wetti unbedingt d Föteli mache für uf d Iladigscharte..... Aber schüsch? Hmmm hinder d Iladigsgstautig chönnti ou mau... Irgendwie hani immer no z Gfüeu: es geit ja no sooooo lang U plötzlech hani de vou stress typisch mi haut
Da mir dä Summer dr ganz garte Umgstautet hei und e grossi zuesätzlechi Terrasse boue hei bini izte dranne mit dr Planig vom Zun wägem Hümpu und de ganze Blueme u Töpf etc. woni wott..... Mues ufpasse dasi mi dete nid z fescht la la drizieh sondern äbe ehnder chli Hochzytssache mache
Ei Tag simer no bim Schwager gsi. Är und sini Frou hei ja ganz chli ghürate und si het es Chleid vom C&A für 70.-- gha... Si versteit drum ou nid, werum mer 1000egi vo Franke fürnes Chleid usgit. I hare de erklärt wie mis usgseht u de seit si (schlanki 56 kg...) nume: Wow i chönnt nid es tregerloses Chleid alege wäg de oberarme... stört di das nid we die so dick usgsäh? I chönnts nid ha!!!! öbi es bolero oder so no alegi zum kaschiere.... Bi grad chli perpelx gsi und ha grad wider afa zwifle. Derbi hanimer so guet gfaue im Chleid Und öbi nid no wöu abnäh fürs Hochzyt? S wär doch schöner!!! Hallo? Klar wärs schön aber i stresse mi emu sicher nid wäge däm. I bi so wieni bi und wäms id passt söu doch eifach wägluege.
Apropos bolero.. Meineter es brucht würklech no e schal oder es jäggli für es Hochzyt im August? Nid öppe zum kaschiere, sondern wäge de Temperature? Da i no e Schleider ha dünkts mi fasch z vieu.... was würdet dir mache?

30.12.12 17:43
elea 

Re: Bräute 2013

@lus, sorry weni das so sege, aber wenn so so öpis zo der seit esch si e dommi cheuh au wenn mes gern wet me muss doch ned abnegh förs hochzit. de ma liebt eim jo so wime esch, aso wiso extra ändere! fendi sehr frech so öpis zsege! aber s domme esch dass so spröch eim de halt ebe total veronsechere ob me wet oder ned... kenne das au chli...

30.12.12 17:46
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Liebi lus

Also zerst mol find is vo dinerä schwögerin echt drnebe dir so öbis zsäge aber das isch e nderi sach was sich gwüssi druss nehme. Ig ha au die gedanke gha wie du, tröger jo/nei, Ärmeli, oder es jäckli i mim brutmodegschäft het mir denn d beroterin gseit dass es bi mir nid würd passe do ig schmali schultere ha... Egal lb du chli dickeri ärm hesch wenns zum gsamtbild passt.. Und s wichtigschte, du muesch di wohl fühle und dä körper hesch nimm i mol a scho lang... Klar ischs toll abzneh aber denn bischs nüm du und was bringts wenn du di fast nüm kennsch uf de fotene...

Blieb so wie du bisch und bhalt das guete schöne gfühl wo s kleid usglöst het ganz fest.....

Zum thema jäckli im summer.. Ig chauf viellicht eis für zobe aber nüt tüürs... Isch alt falls meh no usse muess....

30.12.12 17:49
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hihi Elea
Genau das hani ou dänkt : Das isch e blödi Chueh
I finde mi schön so wieni bi und mir gfaut mis chleid sooo guet, i lami nid la verunsichere Aber äbe, es schrisst eim scho grad chli abe!!
I weiss nid bös ifersucht isch das si nid so cha hürate. Si het ir letschti emu a jedem Hochzyt wosi gsi isch (4 Stück dä Summer) IMMER öbbis usdssetze gha....
Womer verkündet hei dasmer hürate hetsimer ou gseit: ou i dämm summer weimer de es 2. chind u i bi denn de eventuell hochschwanger... muesch de haut vilicht ds hochzyt verschiebe NATüRLECH!!!! Isch ja aues KEI PROBLEM

30.12.12 18:24
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hei Lus

Uiii neii das isch ja echt untersti Schublade und Mega frech. Heieiei, was dich die eine erlaubet, unglaublich.

Aber s'wichtigst isch das DU dich wohl und schön fühlsch!!!

 1 .. 519 .. 1035 1036 1037 1038 1039 .. 2398 .. 3757
himbeer   natürli   Problem   Kollegin   schaffe   Zuletzt   Zeremonie   wirklich   vorallem   eigentlich   Hochzit   schnell   bearbeitet   eigentli   gspannt   einfach   langsam   richtig   irgendwie   natürlich