| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 522 .. 1042 1043 1044 1045 1046 .. 2402 .. 3757
03.01.13 10:27
elea 

Re: Bräute 2013

ja i ha überd HP www.plan-dein-fest.ch hani 2 musiker gfonde vo winthertur! si spele beidi gitarre ond i cha ene d lieder sege woni wett wärend de trauuig und si studiere se denn i! ond si verlange nome 400.-! esch echt e glöckstreffer gsi :)

neeeeeeiiiiii mach der ke gedanke wegem DJ! em gegeteil! i fende de DJ cha vell besser ofd stemmig vode lüt igo als e liveband! d liveband het eifach eri songs wo si chöne, de DJ het aber tusigi vo lieder ond de cha er vell gezilter druf i go wenner merkt dass e stilrichtig bide lüt super achont oder halt ebe ned! nei jösesgott wege dem mieci mer ganz secher ke sorge! jo ond vorallem d helfti vo dine gäst send jo auä vo dinere Fam oder? ond i be nonie amene italienische Fest gsi wo ke Stemmig gsi esch

03.01.13 10:35
Nemo 

morgä ladies!!

@dj: da würi mir au gar kei gedanke mache. das sind absoluti profis. mir händ au e djane und sie macht das sit jahre. sie seit d'hz gsellschafte sind sehr aspruchsvoll, da so viel gschmäcker ume sind, aber das chan mer mit ihre ja alles im vorus bespreche. das git sicher e hammer stimmig valey, da würi kein gedanke meh dra verschwände!!!

@gäst wo nerved: die hani alli au scho dure.... also ich wett jetzt denn schwanger werde und mis chind chunt denn genau öpä ufd welt???? halloooo, wird zersch mal schwanger und sowieso...weisches ja jetzt scho, also chasch ja z.bsp no 2 mönet warte wenns der de wert scih..... ou aufust...hmmmm, da ganngi eigentli immer id ferie!!??!!! ou du gäll, wenn ich de as ganze fest iglade wäri...ich möcht denn bitte nöd näbed dem und dem hocke... usw.....
!!!!!!!!!!!!!!!!UNGLAUBLICH!!!!!!!!!!

mittlerwiele bini sowiet dasi das gschwätz komplett ignoriere und mich uf ein kommentar dezue beschränkt han. ich säg jetzt bi allne immer: du, es isch mis HZ und cho dörfed gern alli die wo au wend cho und die andere sölleds lah bliebe..

03.01.13 10:37
Nemo 

übrigens: ich han gester bim schwedische riese mini spiegelplatte fürd tischdeko kauft!! sie sind mega!! han ja überall no bitz umeglueged, aber so grossi für de pries findsch suscht nieneds und sie sind mega schö abgrundet und han ganz schöni rändli! juhuuuu!!!
jetzt fehlded nur no d'cherzä fürd cherzeständer und mini chline schloss-chärzli woi gern möcht...aber da mueni mal gugge was mi de gspass chostet...chasi ja nöd direkt vo amerika liefere lah...mal luege...

03.01.13 11:27
valey 

elea cool
mer hedded ebe gern no so öpper wo singt am zivile aber ebe wels so tür send hemmers eigendli usegstriche usem plan
aber wenn so was für 300/400 fr heddi wärs super :D die site hani ned kennt mega cool danke..

jaa dj denki ebe au das vel meh lieder hed und so drum hemmer eus au für die entschiede
:D

cool nemo
wievel hesch zahlt für die spiegelplatte? :D

03.01.13 11:36
Nemo 

han 20 stutz zahlt pro platte (9 platte hani brucht), aber sie händ 50cm durchmesser!! voll cool!!

03.01.13 11:46
valey 

ahh mega cool..

aso du tuesch die spiegelplatte und de kerzeständer druf
und tuesch no was ufd platte??

03.01.13 11:58
elea 

jo valey musch mol go luege ond er www.plan-dein-fest.ch (ha de tipp au vo do) und de chasch ige wasd suechsch ond wie velld wetsch usgeh. und d musiker chöne sech de bider melde. ha so ennerhalb vo 3täg euse musiker gfonde!

http://www.heiraten.ch/forum/board/ich-s...k-11_764_1.html

Zuletzt bearbeitet am 03.01.13 12:00

03.01.13 12:23
valey 

Danke elea :) ha mi grad vori itreit.. Wend ned eso usgseh für musik dett am zivile
:) mal luege wer schribt hihu

03.01.13 12:26
Nemo 

es chunt en ufbau under die spiegelplatte. deht une ine chömed denn rosechöpf. denn uf de spiegel chunt de cherzeständer. am cherzeständer sind die kristallahänger dra amene silk. und denn höed unde ufd spiegelplaate no so chlini streu-kristall und die schloss-cherzli woni no gern möcht.

weisch ungfär wieni meine??

03.01.13 12:36
valey 

ahhhhh jaaa i weiss jetz wie :D

has au so welle mache.. aber de brüchti vel z vel rose für 16 tisch und ich ha suscht scho en türi deko :D

aber isch hammer schön wies du machsch :D

freumi scho uf dini pics :D

1 .. 522 .. 1042 1043 1044 1045 1046 .. 2402 .. 3757
einfach   eigentli   natürlich   natürli   richtig   schnell   himbeer   vorallem   Zuletzt   eigentlich   Kollegin   Hochzit   schaffe   gspannt   langsam   wirklich   bearbeitet   irgendwie   Problem   Zeremonie